اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

روایت شیرینی وصال پس از 36 سال + تصاویر

پیگیری‌هایی که نتیجه داد و دو رزمنده اردکانی و رضوانشهری پس از 36 سال فراغ و دوری، یکدیگر را در آغوش کشیدند.

روایت شیرینی وصال پس از 36 سال + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، با پیگیری‌های انجام‌شده توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان، 36 سال دوری و چشم‌انتظاری دو رزمنده اردکانی و رضوانشهری دوران دفاع مقدس پایان یافت و آن‌ها یکدیگر را در آغوش کشیدند.

به گفته سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی که تا پیش‌ازاین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر بود، چندین پیش و دریکی از دورهمی های رزمندگان دوران دفاع مقدس آقای پوررضوی یکی از این رزمندگان رضوانشهری ضمن بیان خاطرات خود از یکی از رزمندگان اردکانی یاد می‌کند که در عملیات بدر و در منطقه هورالهویزه باهم بودند اما در حین عملیات و براثر بمباران هواپیماهای عراقی به قایق‌های نیروهای ایرانی این رزمنده اردکانی به داخل آب پرتاب می‌شود و همه گمان می‌کنند که وی شهید و مفقودالاثر شده است و تاکنون خبری از وی در دست نیست.

وی اظهار داشت: پس‌ازاینکه نشانه‌هایی از این رزمنده اردکانی داده شد به دلیل اینکه در سال‌های گذشته در شهرستان اردکان خدمت کرده بود و با رزمندگان این شهرستان آشنایی داشت ذهن او به سمت آقای محمدرضا افخمی از رزمندگان قدیمی اردکانی می‌رود و پس از تحقیق مشخص می‌شود که درست حدس زده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: پس از اطمینان، مقدمات دیدار این دو رزمنده اردکانی و رضوانشهری فراهم می‌شود و آن‌ها پس از 36 سال دوری و چشم‌انتظاری در محل گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان یکدیگر را در آغوش می‌گیرند.

گفتنی است که پس‌ازاین دیدار، حاضران از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کردند.

انتهای پیام/ 90010/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول