اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نجات معجزه‌آسای دختر بچه گرفتار در زیر آوار توسط آتش نشانان مشهدی

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش نفسگیر و موفقیت آمیز آتش نشانان ۳ ایستگاه برای نجات دختربچه گرفتار در زیر آوار یک منزل مسکونی در خیابان پورسینای مشهد خبر داد.

نجات معجزه‌آسای دختر بچه گرفتار در زیر آوار توسط آتش نشانان مشهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی گفت: عصر امروز دوشنبه دوازدهم خرداد ماه ۱۳۹۹ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش آوار در یک منزل مسکونی و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک ،ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروههای نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۶، ۱۵ و ۴۹ را به محل حادثه در خیابان پورسینا اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، مالک یک واحد مسکونی حدودا ۷۰ متری اقدام به بازسازی منزل مسکونی اشان کرده بوده که به دلیل نامعلومی بخشی از سقف منزل به یکباره فرو ریخته و دختر بچه ۱۳ ساله این خانواده در زیر  خروارها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده است.

وی بیان کرد: نجاتگران آتش نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت اطراف فرد گرفتار اقدام به عملیات برای نجات این دختربچه کرده که خوشبختانه پس از دقایقی تلاش نفسگیر و طاقت فرسا آتش نشانان موفق شدند این دختر را زنده از زیر آوار خارج و این فرد را  برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

 سبحانی خاطرنشان کرد : علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است و نیروهای امدادی پس از ارائه توصیه‌های ایمنی به مالک منزل به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول