اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با هدف ارتقای امنیت و کاهش سرقت‌های خرد در سطح استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 80 معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری و تست کرونا به مراکز بازپروری معرفی خواهند شد.

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ایرج خانی پور اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،کاهش سرقت‌های خرد در سطح جامعه و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان اجرا شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری 80 معتاد متجاهر در طول اجرای این طرح، افزود: این طرح در سطح استان مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان به اجرا درآمد.

خانی پور تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای این طرح و طرح‌های مشابه از اولویت‌های پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان در سال جاری خواهد بود.

این مقام انتظامی با اشاره به مشارکت سایر سازمان‌های مسئول در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا، افزود: در این طرح با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان به کرونا، طرح غربالگری این افراد اجرا و معتادانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان قرار و پس از بهبودی و قرنطینه برای ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم بیان و عنوان کرد: ارتقای احساس امنیت یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس استان در سال جاری است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول