اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع عراق با سفیر آمریکا درباره حمایت از نیروهای عراقی رایزنی کرد

منابع عراقی گزارش دادند که وزیر دفاع عراق و سفیر آمریکا در این کشور پیرامون پشتیبانی از نیروهای عراقی در تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش رایزنی کردند.

وزیر دفاع عراق با سفیر آمریکا درباره حمایت از نیروهای عراقی رایزنی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جمعه عناد» وزیر دفاع عراق، امروز (دوشنبه)، با «متیو تولر» سفیر آمریکا در این کشور درباه حمایت از نیروهای عراقی رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق «واع»، دفتر اطلاع رسانی وزیر دفاع عراق در بیانیه گفت که جمعه عناد در دفتر خود از سفیر آمریکا و هیأت همراه وی استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ «دو طرف طی این دیدار راه‌های همکاری مشترک در زمینه‌های آموزش دادن، حمایت لجستیکی و پشتیبانی از نیروهای عراقی در تعقیب بقایای عناصر سازمان تروریستی داعش را مورد بحث و بررسی قرار دادند».

پیشتر، سفیر واشنگتن در بغداد در ارتباط با گفت‌و‌گوی راهبردی آمریکا با عراق مدعی شده بود که این گفت‌و‌گو با هدف از میان برداشتن تهدیدهای پیش‌روی عراق صورت می‌گیرد (منظور وی از توافق استراتژیک، توافق سال ۲۰۰۹ است که منجر به همکاری‌های امنیتی و خروج نیروهای آمریکا از عراق شد).

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول