اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲ هزار بسته کمک معیشتی توسط پلیس خراسان رضوی توزیع شد

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی ۲ هزار بسته کمک معیشتی توسط ماموران این فرماندهی بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شد.

۲ هزار بسته کمک معیشتی توسط پلیس خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام علیرضا رامیار در نشست با مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: کارکنان انتظامی این استان در لبیک به فرمایش فرمانده کل قوا در رزمایش بزرگ همدلی و مواسات حضور  داشته و تاکنون ۲ هزار بسته کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا کرده‌اند.

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این اقدام ضمن شناسایی خانواده‌های نیازمند، از پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز برای تهیه بسته‌های کمک معیشتی در این استان بهره گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این نشست گفت: در حوزه‌های مختلف و همچنین امر خطیر مشاوره خانواده برای افراد زیرپوششی این نهاد همراه و همگام با پلیس هستیم.

حبیب الله آسوده بیان کرد: امیدوام با توسعه تعاملات هدفمند به نتایج خداپسندانه برسیم.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول