اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند در پلدختر

امام جمعه پلدختر گفت: با کمک مرکز خیریه آبشار عاطفه‌ها تعداد 10 سری جهیزیه به نو عروسان نیازمند اهدا شد.

اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند در پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن موسوی روز دوشنبه در مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان در این شهرستان، اظهار داشت: امروز 10 سری جهیزیه به همت بنیاد آبشار عاطفه‌ها در پلدختر با همکاری خیران داخلی و خارج شهرستان به 10 نوعروس تحت حمایت این بنیاد اهدا شد.

وی افزود: مسئولان بنیاد آبشار عاطفه‌ها در پلدختر در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه مبلغ 110 میلیون ریال جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

امام جمعه پلدختر، از زحمات مسئولان مرکز خیریه آبشار عاطفه‌ها در پلدختر تقدیر کرد و گفت: این مرکز در جریان سیل فروردین ماه سال 1398 در این شهرستان فعالیت‌های خوبی در راستای کمک به سیل زدگان انجام داد که قابل تحسین است.

وی به فعالیت‌های مرکز خیریه آبشار عاطفه‌ها در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تا کنون برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز در راستای کمک به نیازمندان با ورود خیران رصد شده که کار نیکو، پسندیده و خداپسندانه‌ای بوده است و انتظار می‌رود این روند به همین شکل ادامه داشته باشد.

موسوی یادآورشد: انتظار می‌رود آبشار عاطفه‌ها که به برکت امام رضا(ع) فعالیت‌ها و کمک‌های ارزشمند در سراسر کشور به نیازمندان کرده علیرغم اقدام‌هایی که تا کنون در پلدختر انجام داده به واسطه محرومیت و سیل‌زدگی مردم رنجدیده پلدختر گستره کمک‌های خود را در این شهرستان از جمله محرومیت‌زدایی در روستاها بیشتر کند.

وی خطاب به مسئولان افزود: گاهی اوقات سازمان‌های مردم نهاد با زحمات و تلاش‌هایی که انجام می‌دهند می‌توانند باری از دوش نیازمندان بردارند که ممکن است از عهده کسی بر نیاید.

امام جمعه پلدختر گفت: بر این اساس، با توجه به فعالیت‌های ارزشمند آبشار عاطفه‌ها در شهرستان پلدختر می‌طلبد مسوولان از جمله فرماندار آنها حمایت و به اقتضای مناسبت‌های مختلف مسوولان این بنیاد را به جلسه‌ها دعوت کند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کمک‌ها و امور خیر از جمله کمک مومنانه آبشار عاطفه‌ها از سپاه پاسداران به عنوان پایگاه اول این رزمایش انتظار می‌رود ارتباط و تعامل بیشتری با این بنیاد داشته و در برنامه‌ها و انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از همکاری آنها استقبال کند.

موسوی یادآورشد: با توجه به وضعیت مردم سیل‌زده پلدختر وآثار به جای مانده از این سیل مخرب هنوز در این شهرستان افرادی هستند که در زمینه‌هایی مانند تامین جهیزیه برای فرزندان خود نیاز به کمک دارند همچنانکه شرایط کرونا نیزآنان را بیشتر زجر داده و انتظار می‌رود خیران بیشتر پای کار باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول