اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آمادگی ووشوکاران قم برای جشن صعود

ووشوکاران قم برنامه‌های آماده‌سازی خود را بعد از سه ماه تعطیلی تمرینات برای برپایی جشن صعود به لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور از سر می‌گیرند.

آمادگی ووشوکاران قم برای جشن صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سالی که سپری شد یک سال موفق برای ورزش قم در رده باشگاهی بود زیرا تیم‌های چند رشته نظیر هندبال و والیبال موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدند و چنانچه تیم هیات ووشو قم نیز به لیگ برتر راه یابد این موفقیت سه گانه خواهد شد.

تیم منتخب هیات ووشو قم سال گذشته متشکل از استعدادها و نخبه‌های بومی به مسابقات لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور وارد شد و با عملکرد موفق ووشوکاران و بهره‌گیری از دانش فنی مربیان خود از مرحله گروهی به جمع چهار تیم برتر حاضر در مرحله نهایی رسید و اکنون برای برپایی جشن صعود به لیگ برتر آماده می‌شود.

پیکارهای فصل گذشته لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور تا پایان مرحله مقدماتی طبق برنامه‌ریزی فدراسیون پیش رفت و تیم هیات ووشو قم با درخشش در این مرحله مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد اما در شرایطی که قرار بود دیدارهای این مرحله در اسفند ماه برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

حالا از مسابقات فصل 1398 لیگ‌های برتر و دسته اول ووشو مردان ایران، دیدارهای مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بزرگسالان و جوانان و همچنین پیکارهای لیگ دسته اول مردان و نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بانوان باقی مانده و وضعیت نامشخصی دارد، لیگ‌هایی که نتایج نهایی آن برای دوست‌داران ووشو قم در قم اهمیت زیادی دارد.

در این مدت ووشوکاران قم با توجه به مشکلات پیش آمده از شیوع کرونا به صورت شخصی تمرینات خود را پیگیری کرده‌اند و با توجه به اینکه وضعیت قم در موضوع کرونا همچنان در حالت زرد قرار دارد، سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی جواد الائمه همچنان اجازه فعالیت ندارد و ووشوکاران قم همچنان شخصا آماده بازی‌های آتی لیگ می‌شوند.

در شرایطی که علی‌نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو به معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان رفته و این فدراسیون به شکل سرپرستی اداره می‌شود و این روزها در تب و تاب انتخابات جدید قرار دارد، قرار است جلسه‌ای برای تعیین تکلیف مسابقات باقی مانده لیگ‌های ووشو برگزار شود تا تیم‌ها در جریان ادامه لیگ قرار بگیرند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول