اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

تخفیف 30 درصدی رویداد آنلاین GDC برای بازی­ سازان ایرانی

بخش تجاری رویداد آنلاین GDC2020 تخفیف 30 درصدی برای بازی سازان ایرانی جهت دسترسی به سخنرانی­ ها و برنامه تنظیم جلسات تجاری این رویداد در نظر گرفته است.

تخفیف 30 درصدی رویداد آنلاین GDC برای بازی­ سازان ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این تخفیف به بازی‌سازان ایرانی براساس توافق و تعامل صورت گرفته میان بنیاد ملی بازی­های رایانه‌­ای و بخش تجاری رویداد آنلاین GDC2020  ارائه می‌شود.

هزینه­ شرکت در این رویداد با احتساب تخفیف 30درصد برای بازی‌سازان ایرانی 44 یورو محاسبه خواهد شد و اعضای ساختار حمایتی همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، می­توانند پس از ثبت نام از اعتبار خود برای دریافت هزینه شرکت در رویداد استفاده کنند.

اعضای همگرا و فراهمگرا برای دریافت لینک تخفیف می­توانند ایمیل خود را به آدرس hamgara@ircg.ir ارسال کنند و با توجه به ظرفیت محدود برای استفاده از این تخفیف، توصیه می­‌شود نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دسترسی و تماشای سخنرانی‌­های آنلاین این رویداد در ایام برگزاری آن رایگان و از طریق لینک (https://www.meettomatch.com/sanfranciscosummer2020/#eventbrite) قابل دریافت است.

رویداد GDC معتبرترین رویداد علمی، تخصصی و تجاری صنعت بازی­های رایانه‌­ای است که هرساله در فصل تابستان در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌­شود و سازندگان بازی از سراسر دنیا با گردهمایی در این رویداد به انتقال تجربیات، حل مسائل و شکل­دهی آینده صنعت بازی­‌های رایانه‌­ای می‌­پردازند.

این رویداد امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کووید 19 طی روزهای 13 تا 18 مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول