اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

20 مورد آتش سوزی در چیتگر در شش ماه اول سال 98

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که مدیریت پارک چیتگر دچار مشکل است گفت: در 6 ماه اول سال 98 حدود 20 مورد آتش سوزی در این پارک رخ داده است.

20 مورد آتش سوزی در چیتگر در شش ماه اول سال 98

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌روز اول در صحن شورا قسم خوردیم تا حق مردم را بگیریم و مسامحه ای در این رابطه نداشته باشیم.

وی افزود: تذکر اعضای شورا در صحن شورا یکی از اختیارات قانونی اعضای شورا است و براساس آن شهرداری محترم باید موضوع را بررسی کند و به آن باید پاسخ رسمی بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرگونه محدودیت و ممنوعیت بر حقوق قانونی مردم باید به تصویب شورا برسد و هیچ فردی و مدیری حق ندارد به صورت خودخواسته برای مردم محرومیت و محدودیت بر حق مردم ایجاد کند.

فراهانی با اشاره به این مطلب که امروز تذکرات اعضای شورا را در روابط عمومی فلان منطقه می بینیم گفت: ما نماینده شهردار منطقه نیستیم بلکه ما نماینده مردمیم و باید از حقوق شورا دفاع کنیم.

وی افزود: اتفاقی که دیشب در پارک چیتگر افتاد اتفاقی تکراری بود و در شش ماه اول سال 98 حداقل 20 مورد آتش سوزی رخ داد. این اتفاق نشان می دهد که مدیریت پارک های بزرگ با مشکلاتی مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارک چیتگر 95 هکتار وسعت دارد و مگر می شود که مردم پیاده در این پارک تردد کنند؟ این غیر قابل پذیرش است که بگوییم درهای چیتگر بسته باشد و مردم پیاده در آن تردد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول