اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تذکر شورای شهری‌ها به وزیر ارتباطات/ وضعیت نامناسب خانه مستوفی‌الممالک

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب خانه تاریخی مستوفی‌الممالک که مربوط به وزارت ارتباطات است، گفت: به حناچی و آذری جهرمی به دلیل بی‌توجهی به این موضوع تذکر می‌دهم.

تذکر شورای شهری‌ها به وزیر ارتباطات/  وضعیت نامناسب خانه مستوفی‌الممالک

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران و وزیر ارتباطات درباره وضعیت نامناسب خانه مستوفی‌الممالک اظهار داشت: خانه تاریخی مستوفی‌الممالک متعلق به وزارت ارتباطات است که دو سال پیش در مورد وضعیت نامناسب آن تذکری را مطرح کردم و وزیر ارتباطات در پاسخ اعلام کرد که قصد مرمت آن را دارد.

وی افزود: هر چند پس از تذکر اعلام شده اقداماتی انجام شد اما در بازدیدی که دو هفته پیش به مناسبت هفته میراث فرهنگی از خانه مستوفی‌الممالک داشتم وضعیت آن اصلا مناسب نیست.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌مستوفی‌الممالک شخصیت بزرگی دارد و باید حتما نام و یاد آن زنده نگه داشته شود. خانه مستوفی‌الممالک نیز جز آثار واجد ارزش تهران است و باید آن را حفظ کنیم.

نظری گفت: حفظ چنین ارزش‌های تاریخی در واقع حفظ هویت و فرهنگ تهران برای نسل‌های آینده خواهد بود بنابر این باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از شهردار تهران، شهردار منطقه، وزارت ارتباطات و مسؤولان مربوطه درخواست دارم که هر چه زودتر مرمت خانه مستوفی‌الممالک را که بسیار ارزشمند است انجام دهند و با تکمیل بهبود وضعیت آن امکان بازدید برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول