اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمرینات محتشم از 24 خرداد آغاز می‌شود/ تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم

مدیر عامل باشگاه محتشم تبریز گفت: تمرینات این تیم از شنبه 24 خرداد آغاز می‌گردد.

تمرینات محتشم از 24 خرداد آغاز می‌شود/ تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم

 یعقوب مهدی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: با اطلاعیه سازمان لیگ، مجوز شروع تمرینات و مسابقات لیگ دسته 3 کشور صادر شده و تمرینات تیم محتشم تبریز از شنبه 24 خرداد آغاز می‌شود.

وی گفت: تمامی بازیکنان و عوامل مدیریتی و اجرایی باشگاه محتشم تبریز تست کرونا داده که جواب آن منفی بوده و هیچ بازیکن تیم محتشم مبتلا به ویروس کرونا نیست.

مهدی‌زاده افزود: تیم محتشم با 4 امتیاز اختلاف از تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و برنامه ما ادامه روند صعودی تیم است تا در نهایت به لیگ دسته 2 کشور صعود و تبریز را در این رده صاحب سهمیه نماییم.

وی تصریح کرد: ادامه مسابقات خصوصا در لیگ دسته 3 که اکثر تیم‌های متعلق به بخش خصوصی است بسیار سخت است و با پروتکل بهداشتی برای هر بازی خارج از خانه باید 2 اتوبوس گرفته و یا برای هر بازیکن یک اتاق در هتل رزرو گردد و یا تست کرونا در هر هفته گرفته شود که عملا هزینه‌ها چند برابر شده و این در حالی است که بسیاری از باشگاه‌های دسته 3 امکان تامین هزینه‌های اضافی وجود ندارد وبه نظر من ادامه مسابقات در لیگ دسته 3 با این شرایط بسیار سخت‌تر از لیگ برتر است.

مالک باشگاه محتشم تبریز گفت: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم و برای حضور و ادامه مسابقات مشکلی نداشته و تمرینات تیم از 24 خرداد آغاز می‌شود.

مهدی‌زاده گفت: هدفگذاری باشگاه مبتنی بر برنامه‌ریزی دقیق و گام به گام است و امیدواریم روند صعود باشگاه ادامه و شاهد صعود این تیم به لیگ دسته 2 کشور باشیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول