اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اتمام 10 پروژه راهسازی مهران در سال جاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران، گفت: در سال جاری 10 پروژه مهم و اثر گذار با اعتبار بالغ بر350 میلیارد ریال در شهرستان مهران در دستور کار قرار گرفته است.

اتمام 10  پروژه راهسازی مهران در سال جاری

علیرضا قاسمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار کرد: در راستای توسعه و آماده سازی زیرساخت‌های اربعین حسینی پروژه‌های متنوعی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران در حال اجرا است.

وی افزود: ایمن سازی و ارتقا سطح کیفی و کمی راه‌های مواصلاتی شهرستان مهران که هر ساله پذیرای میلیون‌ها زوار اربعین است یکی از برنامه‌های اساسی اداره کل راهداری و حمل  و نقل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهران ادامه داد: در این راستا سال جاری 10 پروژه مهم و اثر گذار با اعتبار بالغ بر350 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

به بهره برداری رسیدن پروژه‌ها قبل از کنگره عظیم

وی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود این پروژه‌ها که از سال گذشته عملیات اجرایی آغاز گردیده است تا قبل از کنگره عظیم این پروژه ها به بهره برداری برسند.

وی یاداور شد: از جمله این پروژه‌ها اصلاح نقاط حادثه ساز شامل تعرض و بهسازی محدوده روستای چالاب محور شریانی مهران_ دهلران به طول ۶ کیلومتر، جداسازی یا نیوجرسی بتنی محور مهران ایلام به طول ۲٠ کیلومتر و اجرای آسفالت حفاظتی و نوین ۱۵کیلومتر از  از مهمترین پروژه‌های راه این شهرستان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین بهسازی و تعریض و احداث دور برگردان همسطح به طول 6 کیلومتر، خط کشی راه‌های حوزه استحفاظی، احداث و تکمیل پل بزرگ بان‌رحمان با 30 متر دهانه، ساماندهی و بهسازی ترمینال برکت،  نصب انواع علائم راهنمایی و رانندگی،  اجرای روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان با محوریت روکش‌های حفاظت نوین، ساماندهی و برنامه ریزی لازم جهت آماده سازی سیستم‌های حمل و نقل مسافر از دیگر  پروژه‌های در دست اقدام است.

قاسمی بیان داشت: سایر امرات راهداری شامل ایمن سازی تقاطع‌ها، نصب گاردیل، نصب رفلکتور، نصب چراغ چشمک زن و دوربین‌های نظارتی و نگهداری از شبکه راه‌ها است.

شهر مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده ‌و بخشی از مناطق گرمسیری این استان محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/970821/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول