اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

از شایعه تا واقعیت/ ادعای الهام شدن درمان کرونا به برخی

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۲۲ نفر در استان ادعا کرده‌‌اند که راه درمان کرونا با طب سنتی را می‌دانند.

از شایعه تا واقعیت/ ادعای الهام شدن درمان کرونا به برخی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت پورفتحی، رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ادعاها در مورد درمان کرونا در جامعه وجود دارد به طوریکه پس از شیوع این ویروس  در استان حداقل ۲۲ مورد ادعا در زمینه درمان کرونا با طب سنتی وجود داشت.

وی با بیان اینکه حتی در برخی موارد، ادعا کردند که درمان را خواب دیده و یا به آنها الهام شده است، افزود: من به تک به تک مدعیان وقت گذاشته و به حرف‌هایشان گوش دادم ولی وقتی از آنها خواستیم که ادعایشان را در قالب طرح پژوهشی و پروپوزال ارائه دهند، هیچ کدام حاضر نشدند تا ارائه کنند.

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: حتی من به همه آنها پیشنهاد دادم که بیمار کرونایی در اختیار آنها بگذارم ولی این افراد به حدی از ادعایشان نامطمئن بودند که با توجه به احتمال بالای انتقال ویروس در بخش‌های کرونا حتی حاضر به ورود به این بخش‌ها  نشدند و حتی ترس ابتلای خود به ویروس را هم داشتند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول