اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازار خودرو؛ زیر ذره‌بین بازرسان سازمان «صمت» سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به مالکان انبارها و نمایندگی‌ها درباره احتکار خودرو در این استان هشدار داد.

بازار خودرو؛ زیر ذره‌بین بازرسان سازمان «صمت» سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان سمنان، از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو در این استان خبر داد و گفت: بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان سازمان رصد و پایش می‌شود.

وی بیان کرد: به مالکان و مسؤولان تمام انبارها و پارکینگ‌های عمومی، مجتمع‌های تجاری، نمایشگاه‌داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو هشدار می‌دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم بوده و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این نشست که به‌منظور بررسی عملکرد برخی اتحادیه‌های صنفی برگزار شده بود، تصریح کرد: لازم است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ‌ها و انبارها خودداری شود و در صورت وجود و رؤیت خودروهای فاقد پلاک به‌عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و به‌عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

تشنه‌دل گفت: این طرح نظارتی با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در سطح بازار و به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار و همچنین جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری‌شده در سطح استان اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو بوده و نمایندگی‌ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن دعوت از هم‌استانی‌ها در اجرای این طرح نظارتی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

انتهای پیام/74036/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول