اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قیام ۱۵ خرداد زمینه‌ساز احیاء تمدن بزرگ اسلام در جهان شد

فرمانده سپاه کردستان گفت: قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست‌شدن پایه‌های حکومت ستم‌شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

قیام ۱۵ خرداد زمینه‌ساز احیاء تمدن بزرگ اسلام در جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است..
خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است، مردی که قیامش را از پانزده خرداد ۴۲ آغاز کرد و در بهمن ۵۷ با به ثمر نشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور امید را به قلوب افسرده‌شان ارزانی نمود.

امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب، و راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است.

قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست‌شدن پایه‌های حکومت ستم‌شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

به یقین خط امام و آرمان‌‌های والای آن رهبر و راهنمای بزرگ پس از رحلت جانسوزش با زعامت رهبری عالمانه، آگاهانه و شجاعانه ‌جانشین خلف و شایسته او حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تداوم یافته و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران که اطاعت از ولی امر مسلمین را اطاعت از امام می‌دانند.

امت امام و شاگردان او که از سرچشمه‌ی فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته‌اند، اکنون شاهد آنند که ملت‌های دیگر، حتی ملت‌های غیرمسلمان، نسخه‌ی تعالیم انقلابی آن قائد عظیم را مایه‌ی نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته‌اند.

در وصف امام راحل، بیانات مقام معظم رهبری جامع و کامل است که فرمودند: این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست. زیرا امام(ره) توانست بیداری اسلامی را در سرتاسر جهان طنین‌انداز کند و با همراهی مردم طاغوت را از بین ببرد.

امروز در حالی سی و یکمین سال ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می‌داریم که در سایه هدایت‌ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) هویت اسلامی و مردمی انقلاب، حفظ و تحکیم شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده است.

اینجانب سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت بخصوص مردم شهیدپرور و ولایتمدار کردستان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.


سرتیپ دوم پاسدارسید صادق حسینی 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

انتهای پیام/71/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول