اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشکل جدی در تولید مسکن داریم

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: مشکل جدی در تولید مسکن داریم.

مشکل جدی در تولید مسکن داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی رودباری پیش از ظهر امروز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان اظهار داشت: مشکل جدی در تولید مسکن داریم و در بسیاری از شهرهایی که مردم متقاضی منزل مسکونی هستند، فاقد زمین هستیم و یا اراضی دارای معارض هستند.

معاون املاک و حقوقی اداه کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با اشاره به وضعیت فعلی بازار خودرو و مسکن در ایران ادامه داد: بحث خودرو و مسکن تبدیل به مطالبات عمومی شده است و مردم انتظار دارند بازار را کنترل کنیم.

وی ابراز داشت: باید تولید بیشتری داشته باشیم تا قیمت‌ها شکسته شود و مردم بتوانند از خودرو و مسکن مورد نیاز خود استفاده کنند و اگر نتوانیم این امر را دنبال کنیم، نمره خوبی از طرف مردم نمی‌گیریم.

رودباری از وجود بحث تحریم‌ها تکنولوژی برای بازار خودرو در کشور سخن به‌میان آورد و تصریح کرد: این در شرایطی‌ست که بازار مسکن 100 درصد داخلی‌ست و توانایی و ظرفیت مورد نیاز وجود دارد، اما بحث کمبود اراضی مسکونی را داریم.

وی اضافه کرد: در بسیاری از شهرهایی که مردم متقاضی منزل مسکونی هستند، فاقد زمین هستیم و یا اراضی دارای معارض هستند.
زمین‌خواری‌ها موجب درگیری مردم و حاکمیت می‌شود
یدالله موحد پیش رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: زمین‌خواری قانونی به این شکل است که افرادی در بسترهای قانونی با بند و بست‌هایی اقدام به تصرف اراضی دولت می‌کنند و این اراضی را می‌فروشند و بعد تعدادی آدم فقیر و محروم را با حاکمیت درگیر می‌کنند.
وی بیان داشت: این موارد درد و رنج است و همه ما با آن مواجه هستیم و به ویژه دستگاه قضایی با این موارد درگیر است وانصاف نیست، اگر بخواهیم با مردمی برخورد کنیم که بدون تقصیر درگیر مسائل زمین‌خواری شده‌اند و با افرادی که اسناد اراضی را با تبانی کردن منتقل کرده‌اند باید اقامه دعوا داشته باشند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: دادگستری استان کرمان مانند گذشته از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند تا شاهد توسعه هرچه بیشتر استان در بخش‌های مختلف باشیم و همچنین در برابر سنگ‌اندازی‌ها برای سرمایه‌گذاران می‌ایستیم.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول