اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حفظ آمادگی قهرمانان از اولویت‌های فعالیت‌های ورزشی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حفظ آمادگی قهرمانان را از اولویت‌های اولیه فعالیت‌های ورزشی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی باشد.

حفظ آمادگی قهرمانان از اولویت‌های فعالیت‌های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی خلیلی ظهر امروز در نشست با رؤسا و نواب رئیس هیأت‌های ورزشی نحوه بازگشایی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان بر مبنای تصمیم ستاد ملی کرونا با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به تبع از وزارت ورزش و جوانان در طول ایام  شیوع  ویروس کرونا کاملا براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل کرده است و همچنان بر اساس این مصوبات عمل می‌کند، اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی با اعلام ستاد مقابله با کرونا و با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت‌های ورزشی خود را آغاز کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام گرفته اداره کل ورزش و جوانان برای پیشگیری از شیوع بیماری از قبیل لغو مسابقات، بخشودگی اجاره بهای باشگاه‌های ورزشی، تعطیلی اماکن ورزشی و ... تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در زمینه این اقدامات جزو نخستین‌ها بوده و همواره پیشگام در اجرای مصوبات وزارت بهداشت است.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن نظارت کافی هیأت‌ها بر این مهم اضافه کرد: برای تهیه مواد ضد عفونی کننده می‌توان با پای کار آوردن خیرین موفق عمل کرد و سلامتی ورزشکاران و کادرهای اجرایی را تضمین کرد.

خلیلی حفظ آمادگی قهرمانان را از اولویت‌های اولیه فعالیت‌های ورزشی دانست و افزود: با رعایت پروتکل‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان این آمادگی را حفظ کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و مسابقات با لوگوی کنگره  شهدا برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در نام‌گذاری اماکن و مسابقات این مورد لحاظ شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول