اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سپاه برای پایداری ایران سینه سپر می‌کند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: سپاه و بسیج هرکجا که نیاز باشد سینه سپر می‌کند، به یاری مردم می‌شتابد، آبرو می‌دهد تا ایران اسلامی پایدار بماند.

سپاه برای پایداری ایران سینه سپر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) علی‌محمد اکبری در جمع فرماندهان و مسؤولان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) گفت: امروز هر قلم، هر قدم و هر بیان در مسیر اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی با تعمیق فرهنگ کار، دانش و توسعه سالم اقتصاد، به منزله حضور در خط مقدم جبهه نظامی و مقابله با ماشین تیربار، توپخانه و بمباران دشمن است.

وی تصریح کرد: اگر چه حفظ روحیه انقلابی و ارزش‌های اسلامی سخت است؛ اما این سختی با توشه تقوا و توکل راحت می‌شود و از الزامات پاسداری است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه و بسیج در جبهه مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در روزهای اولیه شیوع ویروس منحوس کرونا، پایگاه‌های مقاومت بسیج پای کار آمدند و دوشادوش مردم و دولت خدماتی را ارائه دادند.

اکبری گفت: تشکیل گروه‌های جهادی بسیج در بحث کرونا و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر در سطح شهرها و روستاها، نمود خاصی در جامعه ایجاد کرد.

توزیع 112 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این رزمایش بالغ بر 112 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد، که هزینه‌های این بسته‌های معیشتی نزدیک به 21 میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به شکست آمریکا و کشورهای اروپایی در روند مقابله با ویروس کرونا، گفت: آمریکا با مبتلایان بسیار بالا در این مورد شکست خورده است، صف‌های طولانی برای دریافت غذا و غارت فروشگاه‌ها حاکی از این است که آمریکایی‌ها نمی‌توانند در مقابل این بیماری ایستادگی کنند و هر روز آمار مبتلایان و فوتی‌ها را کتمان می‌کنند.

اکبری ادامه داد: سپاه و بسیج هرکجا که نیاز باشد سینه سپر می‌کند، جان‌فشانی می‌کند، به یاری مردم می‌شتابد، آبرو می‌دهد تا ایران اسلامی پایدار بماند، در این عرصه کرونایی سپاه همیشه در کنار مردم بود از حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گردان‌های امام حسین(ع)گرفته تا کارکنان پایور در این رزمایش مواسات و همدلی سنگ تمام گذاشتند.
انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول