اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع ۳۰۰ بن خرید کالا در طرح کمک‌های مومنانه بسیج کارگری

مسئول حوزه بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان قزوین از توزیع ۳۰۰ بن خرید کالا خبر داد.

توزیع ۳۰۰ بن خرید کالا در طرح کمک‌های مومنانه بسیج کارگری

امیر غفاری مسؤول حوزه بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در این استان اظهار کرد: قشر کارگری نیز در این ایام به دلیل تعطیلی برخی مشاغل دچار آسیب‌های جدی شدند.

وی افزود: پس از دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اجرای رزمایش و کمک به افراد آسیب دیده از این ویروس منحوس، رصد، شناسایی و کمک به افراد آسیب دیده در قشر کارگری شهرستان قزوین در دستور کار قرار گرفت.

غفاری عنوان کرد: در اجرای این رزمایش دو برنامه شناسایی خیرین و همچنین کمک به افراد اسیب دیده در دستور کار قرار گرفت و به لطف خدا اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه صورت گرفت.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته تهیه بن‌های حمایتی برای کارگران بود .

مسؤول حوزه بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: این بن‌ها با هدف حمایت از کارگرانی که به دلیل شیوع کرونا کار خود را از دست داده بودند در فواصل مختلف در میان کارگران فصلی و ساختمانی توزیع شده است.

وی تصریح کرد: ارزش کلی کمک‌های مومنانه بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان قزوین ۶۰ میلیون تومان است که با کمک خیرین و برخی از شرکت‌های تولیدی استان جمع‌آوری شده است.

غفاری یادآور شد: با کمک کارخانجات شیشه قزوین، نفیس نخ،  مارلیکسان و مهدتاش ۳۰۰ بن خرید کالا تهیه و توسط بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان قزوین توزیع شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول