اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گسترش فرهنگ اسلامیِ ایران در قلب آمریکا/ اندیشه امام خمینی (ره) در حال گسترش در سراسر دنیاست

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز فرهنگ ایران اسلامی در آمریکای لاتین در حال گسترش است، گفت: ارسال بنزین با پنج نفت‌کش به ونزوئلا قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان داد، قدرت ایران اسلامی روزبه‌روز در حال افزایش است و دنیا به این قدرت پی برده است.

گسترش فرهنگ اسلامیِ ایران در قلب آمریکا/ اندیشه امام خمینی (ره) در حال گسترش در سراسر دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت شهید آیت‌الله احسان‌بخش در مصلای امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه سقوط رژیم شاه ابتدایی‌ترین هدف امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره) بعد از خودسازی و تذهیب این نهضت عظیم انقلاب اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: قیام خونین ۱۵ خرداد قدرت پوشالی رژیم شاهنشاهی را در هم شکست و به ایران اسلامی عزت داد و برچیدن طومار دو هزار و ۵۰۰ سال پادشاهی در ایران از برکات حضور امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خدا وقتی ببیند که انسان در مسیر او قدم می‌داد، به انسان کمک می‌کند، بیان کرد: خداوند در تمامی اقدامات امام خمینی (ره) همراه او بود زیرا اگر کسی در مسیر خدا حرکت بکند خدا نیز پیچ‌وخم‌ها را اصلاح می‌کند.

فلاحتی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب دشمنان تمام امکانات خود را به کار گرفتند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند اما نتوانستند، گفت: خدا به امام خمینی (ره) کمک کرد تا رژیم پهلوی را سرنگون کند.

وی با اشاره به اینکه مردم عربستان سعودی باورشان شده که حکومت آل سعود دارای حاکمانی سلطه‌جو و قدرت‌طلب است، گفت: این روشنگری در کل دنیا برگرفته و فرهنگ امام خمینی (ره) است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه بعضی از تفاله‌های رژیم پهلوی دست و پا می‌زنند که انقلاب را تضعیف کنند اما مردم ما آن‌ها را در زباله‌دان تاریخ فرستاده‌اند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) توانست اندیشه ظالمانه و فاسد پهلوی را از بین ببرد و اندیشه انبیا و قرآن و اهل‌بیت (ع) را در جامعه معرفی کند.

فلاحتی با اشاره به اینکه هدف دوم امام خمینی (ره) در این انقلاب پیشرفت، توسعه و قدرت اسلام بود، بیان کرد: امروز اندیشه امام خمینی (ره) در حال گسترش در سراسر دنیاست و آن هدف امام در حال محقق شدن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به‌عنوان پروژه عملی در حال نفوذ در کل دنیا است، گفت: در کنار گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیا، دولت ظالم آمریکا نیز در حال افول است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه امروز مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) هستند، افزود: مردم ایران در سایه انقلاب به عزت و سربلندی دست یافتند و از تحقیر قدرت‌های سلطه بیرون آمدند.

فلاحتی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما یاد داد که می‌توانیم قله‌های بلند موفقیت را در دنیا فتح کنیم، گفت: امام خمینی (ره) ملت ما را ملتی قدرتمند در دنیا معرفی کرد و ایران به سمت ابرقدرت شدن به‌سرعت در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه تمام دنیا از غرب تا شرق به قدرت ایران اسلامی پی برده‌اند، بیان کرد: ارسال نفت با پنج نفت‌کش به ونزوئلا قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکایی‌ها جرئت هیچ اقدامی در رابطه با نفت‌کش ما را نداشتند، گفت: آمریکایی‌ها و دنیا پاسخ کوبنده ایران در موشک‌باران پایگاه عین الاسد را به چشم دیده بودند.

فلاحتی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ ایران اسلامی در آمریکای لاتین در حال گسترش است، تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی روزبه‌روز در حال افزایش است و دنیا به این قدرت پی برده است.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید مسئولیت‌پذیر باشند، بیان کرد: مسؤولان نباید از آرمان‌های امام غافل شوند و باید از تنبلی و کسالت پرهیز کنند و بی‌تردید اتحاد و همدلی بین مردم و مسؤولان باعث پیشرفت کشور می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول