اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اعلام جزئیات چگونگی برگزاری اردوهای پارالمپیکی/ کار طلایی ها و نقره ای ها شروع شد

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک جزئیات چگونگی برگزاری اردوها و تمرینات ملی پوشان این حوزه را تشریح کرد.

اعلام جزئیات چگونگی برگزاری اردوهای پارالمپیکی/ کار طلایی ها و نقره ای ها شروع شد

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آغاز اردوهای پارالمپیکی ها، اظهار داشت: برای اینکه زمان را برای آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران از دست ندهیم، اردوهای غیرمتمرکز را در شهرهای سفید، با ورزشکارانی که شانس مدال طلا دارند یا کسانی که مدال نقره و نزدیک به طلا هستند، برگزار خواهیم کرد. به فدراسیون های مربوطه اعلام کردیم تا 25 خرداد ماه فرصت دارند تا اسامی ورزشکارانشان را به ما اعلام کنند.

وی ادامه داد: شانس مدال و رکورد قهرمانان مورد محاسبه قرار خواهد گرفت و سپس مجوز می دهیم تا اردوها را شروع کنند. البته، اردوی گروه های شانس مدال نقره و برنز هم از شهریورماه استارت خواهد خورد. سایرین نیز در ادامه می توانند با رعایت تشریفات بهداشتی، به اردوها پیوسته یا آن را شروع کنند.

رضایی عنوان کرد: اگر فدراسیون‌ها لیست را اعلام کنند و مورد تایید ما باشد، هزینه مربیان، ورزشکاران و برگزاری اردوها را پرداخت می‌کنیم. ورزشکار با مربی مخصوص خودش در یک شهر سفید می تواند با رعایت پروتکل‌ها، به تمرین بپردازند.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه سخت تر از ستاد مبارزه با کرونا به رعایت نکات بهداشتی برای ملی پوشان پارالمپیکی خواهیم پرداخت، اظهار داشت: به طور حتم رعایت بیشتر اصول بهداشتی و ایمنی در شرایط خطرناک، هزینه زیادی را برای کمیته پارالمپیک خواهد داشت. با رعایت شدیدتر پروتکل ها، تمامی هزینه ها را هم تقبل خواهیم کرد و نگرانی در این باره وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول