اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ابعاد شخصیتی امام خمینی به نسل جوان تبیین شود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی محسوب می‌شود که باید ابعاد شخصیتی ایشان توسط اساتید، طلاب، کارشناسان و رسانه به نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ایـن انـقـلاب بـی نـام خـمـیـنی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، اشاره و اظهار کرد: در واقع ماندگاری انقلاب اسلامی با نام و یاد امام خمینی (ره) عجین شده و بدون نام و یاد ایشان این انقلاب به ثمر نمی‌نشست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب با خدامحوری ودین محوری آغاز شد و لازمه ماندگاری آن اصل قرار دادن این دو مولفه است، تصریح کرد: انقلاب در طول نهضت حضرت رسول (ص) و قیام عاشورا شکل گرفت و با شرک، فاصله طبقاتی و استکبار مقابله کرد و به عزت وعدالت اجتماعی تداوم بخشید و همین مهم از رموز ماندگاری نام ویاد امام خمینی (ره) پس از گذشت سالیان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) افزود: امام (ره) اهل عبادت و رابطه‌اش با خدا نزدیک بود، به خداوند تکیه کرد و به وعده‌های الهی ایمان داشت و با تکیه بر خداوند انقلاب کرد و به پیروزی رسید.

بیگدلی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشخصه و ویژگی حضرت امام خمینی (ره) شجاعت و جسارت ایشان مبتنی بر اعتقادات اسلامی بود، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بارز امام راحل، شناخت خوب و درست از دشمن بود، به‌طوری که اهداف و برنامه‌های آن‌ها را برملا می‌کرد و هرگز اهل معامله با دشمنان نبود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تبعیت از رهبر معظم انقلاب را ادامه راه امام خمینی‌(ره) دانست و بیان کرد: ادامه راه مقدس حضرت امام (ره) در اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از جنبه‌های شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) هنوز ناشناخته باقی مانده است، بر ضرورت تبیین شخصیت و سیره امام خمینی (ره) به عنوان نیاز روز جامعه و به ویژه برای نسل جوانان تأکید کرد و گفت: امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی محسوب می‌شود که باید ابعاد شخصیتی ایشان توسط اساتید، طلاب، کارشناسان و رسانه به نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول