اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مبتنی بر شکوفایی انجام شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند جامعه در استان سمنان مبتنی بر شکوفایی استعدادها انجام شود.

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مبتنی بر شکوفایی انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در دیدار با سرمایه‌گذار بخش خصوصی و یکی از اعضای مجمع آبادانی شهرستان مهدی‌شهر در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای ورود فعالان اقتصادی به عرصه تولید و ایجاد اشتغال پایدار مطلوب است و این رویه مثبت به‌صورت مستمر ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان از راهبردهای مؤثر برای ریشه‌کنی فقر در جامعه بوده و ورود فعالان اقتصادی به عرصه‌های تولید با محوریت ریشه‌کنی فقر در جامعه بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: تسریع در اعطای مجوز سرمایه‌گذاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش تولید و اشتغال در سال جهش تولید روزافزون افزایش یابد.

توانمندسازی اقشار کمتربرخوردار در سمنان

مهسا شاه‌حسینی، مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان هم گفت: حمایت از بانوان نیازمند که به دلایل مختلف نیازمند مساعدت‌های مالی هستند در دو بعد در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از یک‌سو تلاش می‌شود افرادی که فاقد توان جسمانی هستند، در قالب مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و سازمان‌های مردم‌نهاد مساعدت مالی شوند و در بخش دیگر، با کمک فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران، با اجرای طرح‌های مختلف و با مشارکت بانوان کمتر برخوردار جامعه برای ریشه‌کنی فقر در استان اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان گفت: در استان سمنان برنامه‌های خوبی از سال‌های گذشته با مشارکت خیران و فعالان اقتصادی برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار جامعه به‌ویژه بانوان نیازمند در دست اجرا است.

هدف‌گذاری افزایش تولید در استان سمنان

در این نشست، عنوان شد که توجه به رویکردهای علمی و استفاده از سامانه‌های نوین برای اشتغال‌زایی افراد زیرپوشش کمیته امداد در دستور کار است.

سمنان از استان‌های پیش‌رو در توانمندسازی جوامع روستایی و افراد زیرپوشش با رویکردهای نوین اقتصادی است.

اشتغال‌زایی بدون سرمایه از رویکردهای مثبت و جدید برای گره‌گشایی از مشکلات اقشار کمتربرخوردار جامعه در استان است.

برای تأمین آب و رفع مشکلات زیرساختی باهدف ایجاد اشتغال پایدار برای افراد بی‌بضاعت جامعه تلاش شود و توسعه دام‌پروری و افزایش تولید در استان سمنان هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول