اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

موحد گزینه جدی ریاست کمیسیون اصل 90/تجربه 20 ساله یاریگر نماینده کهنه‌کار کهگیلویه

بر اساس گمانه‌زنی‌ها و از البته با توجه به آیتم تجربه حضور در کمیسیون، یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای جدی ریاست بر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

موحد گزینه جدی ریاست  کمیسیون اصل 90/تجربه 20 ساله یاریگر نماینده کهنه‌کار کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج پس از برگزاری انتخابات و روشن شدن سرنوشت رای مردم و همچنین تایید حوزه‌های انتخابیه توسط شورای نگهبان و تصویب اعتبارنامه‌ها توسط نمایندگان این بار نوبت تشکیل کمیسیون‌های مجلس است که هر یک از نمایندگان بنا به تخصص خود باید به کمیسیون‌های تخصصی مجلس رفتهتا در آن‌ جا تصمیم ‌گیری‌های تخصصی مجلس انجام شود.

در این دوره ترکیب رؤسای کمیسیون‌های مجلس کاملا متفاوت با دوره گذشته است چرا که هم ترکیب مجلس به صورت کلی تغییر کرده و هم گفتمان کنونی سیاسی نمایندگان کاملا با گفتمان قبلی متفاوت است و بر همین اساس شاهد تغییر و تحولات زیادی در کمیسیون‌های تخصصی هستیم.

در این بین آن چه از گوشه و کنار شنیده می‌شود و بر اساس گمانه‌زنی‌ها و از البته با توجه به آیتم تجربه حضور در کمیسیون، یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای جدی ریاست بر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

بنا به شنیده‌ها از برخی منابع حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه کهگیلویه بزرگ که سابقه نمایندگی از سه حوزه انتخابیه مختلف را در کارنامه دارد و در طول 20 سال از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 بوده جدی‌ترین گزینه جهت تصدی این کمیسیون مهم مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول