اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ناگلس‌مان، گزینه شماره یک جانشینی فاوره در دورتموند

سرمربی تیم فوتبال آر.ب لایپزیگ، گزینه جانشینی لوسین فاوره در بورسیادورتموند است.

ناگلس‌مان، گزینه شماره یک جانشینی فاوره در دورتموند

به گزارش خبرگزاری فارس، فاوره از 2 سال قبل زمام امور فنی تیم پرستاره دورتموند را برعهده دارد. در این مدت شمار زیادی از ستاره‌ها در تیم او حضور یافته اند اما مربی 62 نتوانسته برای زردپوشان مقامی را کسب کند.

برای فصل جاری مدیریت باشگاه آلمانی با خرید‌های پرشمار، امیدوار بود مربی سوئیسی به یکه‌تازی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا خاتمه دهد و تیم را به مقام قهرمانی برساند.

اما در دربی هفته گذشته با بایرن، فاوره نتوانست برنده بازی با مونیخی شده و فاصله را به یک امتیاز کاهش دهد تا شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

اکنون تیم پرستاره دورتموند با 60 امتیاز در رده دوم و در فاصله 7 امتیازی بایرن است و با توجه باقی‌بودن 5 هفته از مسابقات و آمادگی مثالزدنی باواریایی‌ها در این روزها، شانس بسیار کمی برای رسیدن به مقام نخست دارند.

روسای باشگاه ژرمنی هم اکنون به فکر همکاری با گزینه‌های دیگری هستند. مربیانی که بتوانند قهرمانی بوندس‌لیگا را برای تیم به ارمغان بیاورند. به همین خاطر احتمال کنارگذاشتن مربی سوئیسی و انتخاب مسئول فنی جدید وجود دارد.

طبق نوشته روزنامه روورناخریشتن، احتمال این که دورتموند اقدام به همکاری با «یولیان ناگلس‌مان» مربی جوان آر.ب لایپزیگ کند، وجود دارد.

براساس گزارش این نشریه، فهرستی از مربیان مورد نظر تهیه شده که نام مربی 32 ساله لایپزیگی‌ها در صدر آن است.

فاوره تا تابستان سال 2021 با زنبورها قرارداد دارد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول