اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

غفلت از آرمان‌های امام راحل خطر جدی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خطر جدی می‌تواند سر انقلاب قرار بگیرد و یکی از موانع، غفلت از آرمان‌های انقلاب امام و رهبر است و دشمن و رسانه‌های جهانی تلاش دارند که این آرمان‌ها مورد غفلت واقع شود.

غفلت از آرمان‌های امام راحل خطر جدی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌االه عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهرامروز در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام  راحل قرآن را در زندگی ما جریان‌سازی کرد و قرآن در زندگی ما جاری شد که نمونه‌های آن را می‌توان در آیات قرآن مشاهده کرد که بیان کرده که قرار نیست که کافران به مومنان مسلط شوند.

وی افزود: امام راحل سلطه اجانب بر کشور را برداشت و قیام کرد؛ مصداق آن آیه :《 الله ولی‌الذین آمنو یخرجونم من‌النور الی الظلمات...》است که قرار است که خدا ولی تمام مومنان باشد و اگر پیامبر ولایت دارد خداوند او را ولی قرار داده است و سلسله ولایت ریشه خدایی دارد؛ امام با طرح دکترین ولایت فقیه به دنیا نشان داد که مسلمانان مکتب ولایت فقیه دارند و نظام امت و امامت را برابر نظام‌های دیگر عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین یادآور شد: وقتی معتقد به ولی فقیه شدیم انس و الفتی بینمان برقرار می‌شود که اگر این انس و الفت نباشد نسبت مانند چوب خشک می‌شود.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: خداوند وعده داده است که کسانی که خدا را یلری کنند خداوند هم از آنها از  حمایت می‌کند؛ امام هم به این باور داشت که خداوند بیان کرده است که: ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ هرکس که به یاری او اراده کند هیچ کس نمی‌تواند او را شکست دهد.

وی اضافه کرد: امام با تمام عقیده پای آیات قرآن ایستاد و نتیجه آن را هم دید؛ در صحیفه نور جلس بیست می‌فرماید که از عمر از دست رفته خود تاسف می‌خورم که چرا در خدمت قرآن نبوده است و امام از قرآن به عنوان ذکر یاد می‌کند و واهمه دارد که از ذکر غافل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: اگر اهل صبر و استقامت باشید ذره‌ای میل دشمنان به شما آسیب نمی رساند و امام با تمام عقیده پای این آیات ایستاد و نتیجه گرفت.

آیت‌الله عابدینی گفت: غفلت از رهنمودهای امام راحل و رهبر از خطرهای جدی انقلاب است که در این صورت دشمن و رسانه‌های شیطانی تمام نیروی خود را برای این بسیج کرده و تلاش دارند در نسل جدید این آرمانها را نبیند و ما وظیفه داریم نگذرانیم این آرمانها به فراموش سپرده شود.

وی اضافه کرد: خطر جدی می‌تواند سر انقلاب قرار بگیرد و یکی از موانع، غفلت از آرمان‌های انقلاب امام و رهبر است و دشمن و رسانه‌های جهانی تلاش دارند که این آرمان‌ها مورد غفلت واقع شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین یادآور شد: دومین خطر جدی انقلاب، نفوذ و نفاق است و امام نگران این بود که دلسوختگان نظام به گوشه نشینی و انزوا شوند و افرادی که دلی به انقلاب نداشتند پای کار بیایند و گرفتارشان شویم.

وی مطرح کرد: امام علی بیان کرد اگر امر به معروف و نهی از منکر نادیده شود پست‌ترین به ما غلبه خواهند کرد و کسی شنوای گوش شما نخواهند بود.

امام جمعه قزوین یادآور شد: نفوذ و نفاق خطر جدی است و و دفاع از انقلاب و آزادسازی قدس از آرمان‌های امام راحل بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول