اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای خواف

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای بخش مرکزی خواف آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای خواف

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آبفای خراسان رضوی، عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای بخش مرکزی خواف آغاز  شد،کلنگ این طرح شامل دو حلقه چاه توسط فرماندار شهرستان به زمین زده شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسانی رضوی در این مراسم گفت: برای حفر و تجهیز این دو حلقه چاه 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که با اجرای700 متر خط انتقال به شبکه اصلی توزیع متصل می‌شود.

سید ابراهیم علوی با اشاره به 70درصد پیشرفت فیزیکی پروژه آب‌رسانی شهر نشتیفان، افزود: در نشست  با فرماندار خواف مقرر شد قسمتی از شبکه اصلاح شده در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی پس از بازدید از پروژه آب رسانی روستای نهور، وضعیت آب شرب روستای خلط آباد را مورد بررسی قرار داد و برای رفع مشکل قطع و افت فشار آب در این روستا دستور تعویض لوله‌های انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ را صادر کرد، در این بازدید که مسؤول امور اجرایی بخش جلگه زوزن نیز حضور داشت بر انتقال آب از چشمه روستا و استفاده از آب قنات برای آب شرب به موازت احداث ایستگاه پمپاژ و تعویض خط انتقال تاکید شد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول