اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مهاجرت‌های اینترنتی در کهگیلویه وبویراحمد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین علل مهاجرت‌ها طی سالهای اخیر عدم توزیع عادلانه اینترنت است.

مهاجرت‌های اینترنتی در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی در خصوص موضوع حاشیه‌نشینی امروز برگزار شد. در این نشست سید عیسی حسنی به دلائل مهاجرت مردم به شهرهای استان اشاره کرد و گفت: مهاجرت به شهرهای استان برای آب، نان، کار و این قبیل مسائلی که در گذشته بوده نیست بیشترین علل مهاجرت و رشد حاشیه‌نشینی، اینترنت است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عدم توزیع عادلانه اینترنت جدیدترین عامل مهاجرت است لذا اپراتورها باید پای کار بیاند و خدمات ارائه دهند.

اما معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌بندی این نشست گفت: حاشیه‌نشینی یکی از مسائل گریزناپذیر کشور است و یکی از موضوعاتی که باید مدنظر باشد ناهنجاری‌های اجتماعی انسان‌ها است لذا می‌طلبد مدیران ما فارغ از دولت‌هایی که حاکم می‌شوند آسیب‌شناسی کنند.

احد جمالی ادامه داد: مادوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین استان است اما سهم فضای سبز، فضای بهداشتی و آموزش در نظر گرفته نشده است تاسف می‌خورم که صدها میلیارد برای تخریب این طبیعت هزینه شده در صورتی که اگر بخشی فکر می‌کردند و مدیریت می‌شد خدمات بهنتی ارائه می‌شد جلوی مهاجرت‌ها گرفته می‌شد.

انتهای پیام/82024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول