اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مساجد نهاوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی در مساجد و مصلی نهاوند خبر داد.

برگزاری بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مساجد نهاوند

حجت‌الاسلام موسی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) با حضور دوستداران آن پیر فرزانه در مساجد و مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم یاد و خاطره حضرت امام(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاطر شیوع کرونا افزود: از سوی مبلغین و مداحان مستقر در مساجد شهرستان نیم ساعت به اذان مراسم مرثیه‌خوانی در سوگ امام راحل برگزار شده و ابعاد مختلف شخصیت ایشان از سوی مبلغین تبیین می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند افزود: علاوه بر مساجد، ویژه‌برنامه مرثیه‌خوانی نیز قبل از اذان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به وضعیت ویژه شهرستان در خصوص شیوع کرونا امسال مراسم سینه‌زنی با حضور هیئات مذهبی در سطح خیابان‌های شهر برگزار نمی‌شود.

محبی اظهار کرد: امام خمینی(ره) مردی الهی بود که به خاطر احیای دستورات دین اسلام قیام کرد و با وجود توطئه‌های مستکبرین برای شکست انقلاب، با قدرت پیش رفت و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی به سالروز آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: دشمنان با ارتحال امام(ره) فکر می‌کردند انقلاب به بن بست رسیده که به یکباره با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام اسلامی ناامید شده و از رسیدن به اهداف خود بازماندند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مقام معظم رهبری شاگرد امام و تربیت شده مکتب آن رهبر فرزانه بودند که پس از ایشان کشتی انقلاب را به خوبی در مسیر صحیح هدایت کردند و ابرقدرت‌ها را با شکست مواجه ساختند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول