اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رئیس فدراسیون بسکتبال: تلاش کردیم عماری بماند اما نشد/4 گزینه برای پست دبیری مدنظر داریم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تلاش کردیم عماری به عنوان دبیر فدراسیون باقی بماند، اما مسئله بازنشستگی اجازه نداد.

رئیس فدراسیون بسکتبال: تلاش کردیم عماری بماند اما نشد/4 گزینه برای پست دبیری مدنظر داریم

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پایان ماموریت مسعود عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال به خاطر بازنشستگی اظهار داشت: در این مورد تلاش کردیم که بتوانیم او را حفظ کنیم و خیلی هم پیگیری کردیم که تجدید نظری صورت بگیرد و تا روز گذشته هم منتظر ماندیم، اما نشد. با این شرایط مجبور شدیم که پایان ماموریت وی را اعلام کنیم، اما در بخش‌های دیگر از حضور وی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به دنبال گزینه‌های دیگر هستیم. در حال حاضر با کسانی که فکر می‌کنیم می‌توانند به عنوان دبیر کمک کنند، صحبت می‌کنیم. فعلا هرکسی انتخاب شود به عنوان سرپرست خواهد بود و در صورتی که رضایت فدراسیون را جلب کند با وی ادامه خواهیم داد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد مطرح شدن گزینه‌هایی مانند جعفر محمدپور برای دبیری، گفت: با 4 نفر در این خصوص صحبت‌هایی داشته‌ایم و با هرکدام که به توافق برسیم، اوایل هفته آینده نام وی را اعلام می‌کنیم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که برنامه‌تان برای فصل بعد چیست، عنوان کرد: اوایل تیرماه فراخوانی را برای تیم‌هایی که قصد حضور در لیگ برتر را دارند، اعلام می‌کنیم و پس از اینکه تعداد تیم‌ها مشخص شد، جلساتی را برگزار خواهیم کرد. در مجموع 2 ماه قبل از آغاز لیگ جمع بندی نهایی صورت خواهد گرفت تا تیم‌ها فرصت آماده سازی داشته باشند.

وی در مورد اینکه فیبا برای رویدادهای بین المللی برنامه‌ای را اعلام کرده است یا خیر، گفت: آخرین ایمیلی که از آنها دریافت کردیم این بود که فعلا برنامه‌ای برای مسابقات رسمی ندارند و در مورد رویدادهای داخلی هم تصمیم را برعهده خود فدراسیون و دولت‌ها گذاشته‌اند. هرچند خودشان هم پروتکل‌های بهداشتی را اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول