اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعتبارنامه منتخب فریدن تأیید شد

اعتبارنامه منتخب فریدن در مجلس شورای اسلامی پس از بررسی‌های صورت گرفته به تأیید شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس رسید.

اعتبارنامه منتخب فریدن تأیید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از آغاز به کار مجلس یازدهم، در روز یکشنبه اعتبارنامه ۲۷۳ نماینده قرائت شد و به تصویب رسید و تنها تأیید اعتبارنامه سید کاظم دلخوش از صومعه‌سرا، غلامرضا تاج‌گردون منتخب گچساران و همچنین حسین محمدصالحی منتخب فریدن از سوی شعب اعلام نشد.

در ادامه منتخب فریدن اعتراض خود را اعلام کرده و این اعتراض در شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

امروز سخنگوی شعبه ۱۰ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس در این بار اظهار کرد: شعبه دهم برای بررسی اعتبارنامه حسین محمدصالحی فرصتی ۳ روزه داشت، به همین دلیل و برای اطمینان بیشتر نسبت به گزارش‌های ارائه شده علیه این نماینده، ۳ نفر را مأمور استعلام گزارش‌ها کرد؛ این استعلام‌ها به دست آمد و امروز صبح در جلسه شعبه دهم رأی‌گیری صورت گرفت، در نشست مذکور آقای محمدصالحی و خانم الهیان مفصل توضیحات خود را در بررسی اعتبارنامه بیان کردند و در نتیجه رأی‌‎گیری جلسه امروز حسین محمدصالحی رأی اعتماد گرفت.

گفتنی است، زهره الهیان نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس در رابطه با منتخب فریدن عنوان کرده بود: آقای محمدصالحی سابقه محکومیت دارد و صلاحیت وی در هیأت نظارت استان و هیأت مرکزی رد شده است؛ نحوه بررسی صلاحیت آقای محمدصالحی در شورای نگهبان اینگونه بوده که فقط یکی از اعضا صلاحیت وی را تأیید کرده و تأیید صلاحیت وی به منزله تأیید شورای نگهبان نیست.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول