اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ابرقدرت‌های دنیا در دوران شیوع کرونا ماسک می‌دزدند

استاندار اصفهان گفت: کشورهای بزرگ دنیا علی‌‌رغم اینکه در ابعاد مختلف خود را ابرقدرت اقتصادی می‌دانند اما در بحث بیماری کرونا ماسک‌ از یکدیگر می‌دزدیدند.

ابرقدرت‌های دنیا در دوران شیوع کرونا ماسک می‌دزدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، عباس رضایی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار خوانسار با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: چون غرق در نعمت جمهوری اسلامی هستیم قدردان این نعمت نیستیم، کشورهای بزرگ دنیا علی‌‌رغم اینکه در ابعاد مختلف خود را ابرقدرت اقتصادی می‌دانند اما در بحث بیماری کرونا ماسک‌ از یکدیگر می‌دزدیدند.

استاندار اصفهان افزود: قدردانی از انقلاب فقط به سر دادن شعار نیست بلکه در عمل باید کار شود، ما که خود را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم باید در عمل قدردان باشیم، در کنار شعار انقلابی سر دادن شعور انقلابی از ضروریات است، این انقلاب با اسم امام در دنیا شناخته شده است.

رضایی با بیان اینکه بنا نداریم که سطح مطالبات مردم را بالا ببریم، گفت: امروز ناجوانمردانه‌‌ترین تحریم‌های دوران تاریخ را در دنیا تجربه می‌کنیم، علاوه بر تحریم‌ها، دوران کرونا و پسا کرونا نیز دغدغه ما در استان اصفهان است و از طرفی جهش تولید نیز بر دوش مسؤولان است.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، دولت با تمام توان در دوران کرونا مدیریت خوبی نشان داد که باعث افتخار است، مقام معظم رهبری از اقدامات دولت در مقابله با کرونا قدردانی و آن را اقدام ملی بزرگ در سطح جهان مطرح کردند که قابل قیاس با دنیا هستیم.

رضایی با بیان اینکه به صداقت و پاکی فرماندار سابق خوانسار افتخار می‌کنم و قدردان زحمات 20 ماهه وی در شهرستان خوانسار هستم، گفت: اگر فردی مسؤولیتی را برعهده می‌گیرد فکر نکنید اشتیاق دارد این روزها مشکلات زیادی وجود دارد و خدمت کردن بسیار سخت شده است، درد خدمت به نظام داریم و خود را مدیون نظام و امام می‌دانیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه کرونا تمام نشده است، خاطرنشان کرد: در کنار مقابله با کرونا باید چرخ اقتصادی کشور بچرخد؛ به دنبال بیماری کرونا ضررهای اقتصادی زیادی دیدیم، گردشگری اصفهان نابود شد و فشار اقتصادی زیادی به اقشار مختلف مردم وارد شد.

وی گفت: در روزهای قرمز کرونایی در استان اصفهان با کمبود نیرو و  تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی مواجه نشدیم بلکه نیرو به سایر شهرستان‌های کشور فرستادیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات ۲۰ ماهه منصور کمالی قدردانی و محمود مسلم‌زاده به عنوان فرماندار جدید خوانسار معرفی شد، مسلم‌زاده پیش از این فرماندار شهرستان خمینی‌شهر بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول