اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد

امام‌جمعه اسفراین گفت: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین مراسم ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد با حضور امام‌جمعه، فرماندار و اقشار مختلف مردم اسفراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم امام‌جمعه اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد به بیان شخصیت حضرت امام و خصوصیات اخلاقی وی پرداخت و گفت: خداباوری، مردم محوری و استکبارستیزی ازجمله ویژگی‌های بارز حضرت امام ( ره) بود که در پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت حضرت امام نقش مهمی داشت.

وی گفت: در مکتب سیاسی امام، معنویت از سیاست جدا نیست و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران با مرجعیت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حاصل توکل بر خدا و چنگ زدن بر ریسمان الهی است.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان افزود: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

امام‌جمعه اسفراین اظهار داشت: ۱۴ خرداد روز سخت وداع  ملت آزاده ایران با مقتدای خویش امام خمینی (ره) است و همچنین ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.

در ادامه این مراسم معنوی یکی از مداحان در سوگ حضرت امام و شهدای قیام 15 خرداد به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول