اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تداوم کمک های مومنانه در سراسر کشور| از کمک مومنانه 35 میلیارد تومانی بوشهری ها تا توزیع 1000 سبد کالا در ساوه

مردم ایران به طور وصف ناشدنی و با حضوری پرشور همچنان در قالب رزمایش مومنانه با هموطنان نیازمند خود همدلی کرده و از هیچ کمکی به آن ها مضایقه نمی کنند.

تداوم کمک های مومنانه در سراسر کشور| از کمک مومنانه 35 میلیارد تومانی بوشهری ها تا توزیع 1000 سبد کالا در ساوه

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان ها|کمک های مومنانه و نوع دوستانه مردم و گروههای جهادی برای کمک به هم وطنان نیازمندی که از تبعات شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند همچنان در جای جای ایران عزیز ادامه دارد. مردم ایران به طور وصف ناشدنی و با حضوری پرشور همچنان در قالب رزمایش مومنانه با هموطنان نیازمند خود همدلی کرده و از هیچ کمکی مضایقه نمی کنند. بر اساس گزارش خبرگزاری فارس مهمترین اقدامات مردم و گروه های جهادی در سراسر کشور طی  24 ساعت گذشته بدین شرح است:

 

آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گچساران

پیش از ظهر امروز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران  در حسینیه ثاراله گچساران آغاز شد. در این زمینه سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز و در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام  (ره)  سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران اجرا خواهد شد.

  وی افزود: در سومین رزمایش کمک مومنانه تعداد 1330 بسته کمک معیشتی  به ارزش هر بسته  2 میلیون و 800 هزار ریال در بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا  که از قبل شناسایی شده توزیع  خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با بیان اینکه این بسته های کمک معیشتی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است، عنوان کرد: این بسته‌ها  شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه  حبوبات و مرغ  است که بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

نورایی نسب خاطرنشان کرد: بیش از 7500 خانوار آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند و به واسطه بیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند از سوی پایگاه‌های مقاومت هر محله شناسایی شده که اقلام معیشتی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

کمک مومنانه 35 میلیارد تومانی بوشهری ها به نیازمندان

احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: مردم خیر و نیکوکار بوشهر در ماه مبارک رمضان 35 میلیارد تومان در قالب سبد معیشتی، اطعام، طرح اکرام ایتام و... به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه در این ایام به ارزش 4.6 میلیارد تومان غذای گرم بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد گفت: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه 49 هزار و 940 بسته معیشتی به ارزش 13.3 میلیارد تومان بین نیازمندان استان بوشهر با کمک مردم خیر و نهادها توزیع شد.

لطفی با اشاره به اجرای پویش «جذب حامی» در ماه مبارک رمضان گفت: بر اساس این طرح در کشور  برای جذب یک میلیون حامی برنامه‌ریزی شد که سهم استان بوشهر 16 هزار نفر بود که 130 درصد محقق  شد و استان بوشهر در این زمینه عنوان نخست در کشور کسب کرد و در مجموع 30 هزار حامی خدمات لازم به ایتام استان بوشهر ارائه می‌کنند.

 

توزیع 10 سری جهیزیه و 1000 سبد کالا در ساوه

حجت‌اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سپاه ناحیه ساوه بر آن شد تا یک هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان و مستمندان واقعی توزیع کند.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی 300 هزار تومان است، افزود: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و از ابتدای آغاز طرح کمک مومنانه در شهرستان ساوه بیش از 22 هزار سبد کالا بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع شده است.

دستجانی افزود: همچنین قرار است 10 سری جهیزیه با ارزشی بالغ بر 20 میلیون تومان  تهیه و بین نوعروسانی که در تهیه جهیزیه خود دچار مشکل بوده‌اند توزیع شود تا زندگی مشترک خود را زیر سایه اهل بیت(ع) آغاز کنند.

 

توزیع بیش از یک هزاربسته معیشتی توسط هلال احمر کرمانشاه

فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از تهیه و توزیع یک‌هزار و 60 بسته حمایتی کمک‌های مومنانه خیرین برای نیازمندان در قالب طرح مواسات و همدلی از سوی جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد و گفت: این بسته‌ها هم‌اکنون در حال آماده‌سازی است.

وی ارزش ریالی هر بسته حمایتی را بیش از 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: حدود 320 میلیون تومان هزینه خریداری این بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارانی اقلام غذایی و حبوبات شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با بیان اینکه این بسته‌ها از هفته آینده بین نیازمندان شناسایی شده استان توزیع می‌شود، گفت: این بسته‌ها میان افراد نیازمند و افرادی که به هر دلیلی متاثر از شرایط کرونا بوده، با حفظ کرامت آنها توزیع می‌شود.

 

توزیع 500 بسته معیشتی و نان رایگان میان نیازمندان پارس آباد

حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت سی ویکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ه) و در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه، ۵۰۰ بسته معیشتی و نان رایگان میان نیازمندان پارس‌آ‌باد توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع نان رایگان در شهرستان پارس‌آباد به همت خیرین، پزشکان و معتمدین شهرستان با پرداخت ۴۰۰ هزار تومان هزینه پخت نان به ۳۱ نانوایی پارس‌آباد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد بیان کرد: ۵۰۰ بسته معیشتی نیز در ادامه طرح کمک مؤمنانه بین افراد نیازمند شناسایی شده شهرستان پارس‌آباد توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول