اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انتصاب یا انتخاب کاخ‌نشینان مایه بیچارگی کوخ‌نشینان

معاون تبلیغ حوزه علمیه اردکان با اشاره اصول هفتگانه زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، گفت: حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی کاخ‌نشینی، یکی از این اصول است لذا هرکجا کاخ‌نشینی منصوب و یا انتخاب شد کوخ‌نشینان بیچاره شدند.

انتصاب یا انتخاب کاخ‌نشینان مایه بیچارگی کوخ‌نشینان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و یوم‌الله قیام 15 خرداد مراسم بزرگداشتی در مسجد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) مزرعه سیف اردکان برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه امام صادق (علیه‌السلام) اردکان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا به‌ویژه شهدای قیام 15 خرداد 42 با اشاره به سخنرانی‌های مختلف و متعدد مقام معظم رهبری در طول سال، گفت: برخی از این سخنرانی‌ها مانند سخنرانی اول سال در حرم حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، سخنرانی‌های ماه مبارک رمضان برای گروه‌های مختلف و سخنرانی در مراسم سالگرد حضرت امام راحل در حرم مطهر خیلی مهم و برجسته است.

حجت‌الاسلام حسین حیدریان بابیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از بهترین منابع و یکی از بزرگ‌ترین خمینی شناسان عصر هستند، افزود: کسانی که دوران حضرت امام (ره) را درک نکرده‌اند می‌توانند فرمایشات ایشان را مطالعه کنند تا بتوانند رهبر کبیر انقلاب را بیشتر بشناسند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در سال 94 در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) به بیان اصول هفتگانه زندگی و شخصیت امام راحل پرداختند که می‌توان گفت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی مبتنی بر این هفت اصل است که این اصول عبارت‌اند از؛ اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگوی جهانی، اعتقاد به اراده مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی، حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی کاخ‌نشینی، مخالفت صریح با جبهه قلدران بین‌المللی و مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه‌پذیری و تکیه‌بر وحدت ملی و توجه به توطئه‌های تفرقه‌افکن.

معاون تبلیغ حوزه علمیه اردکان گفت: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند که اسلام ناب ازنظر حضرت امام (ره) اسلامی است که متکی بر کتاب و سنت است که در حوزه‌های علمیه استخراج می‌شود و در مقابل اسلام ناب، حضرت امام اسلام آمریکایی را تعبیر می‌کنند که دارای دوشاخه اسلام سکولار و اسلام متحجر است.

وی بابیان اینکه اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگوی جهانی دومین اصل از زندگی و شخصیت حضرت امام (ره) است، افزود: یعنی ایشان به وعده‌های الهی اعتماد داشت و نمی‌ترسید لذا هرکسی در کشور می‌بینید که می‌ترسد بدانید که به خدا اعتماد ندارد.

حیدریان در پایان اظهار داشت: حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی کاخ‌نشینی، چهارمین اصل زندگی معمار کبیر انقلاب است لذا هرکجا کاخ‌نشینی منصوب و یا انتخاب شد و ما سکان کشور را به دست او دادیم کوخ‌نشینان بیچاره شدند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول