اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادامه اعتراضات در مقابل کاخ سفید/ تلاش معترضان برای برداشتن حصارهای آهنی

خبرنگار الجزیره گزارش داد که تعدادی از معترضان آمریکایی قصد داشتند حصارهای آهنین مقابل کاخ سفید را از بین ببرند که با مقاومت پلیس مواجه شده‌اند.

ادامه اعتراضات در مقابل کاخ سفید/ تلاش معترضان برای برداشتن حصارهای آهنی

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در آمریکا، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که برخی معترضان در تلاش بودند که حصار آهنین مقابل کاخ سفید را از میان بردارند. 

طبق این گزارش نیروهای امنیتی آمریکا برای دور کردن معترضان از محل از گاز اشک‌ آور استفاده کردند.

اعتراضات طی چند روز گذشته در واشنگتن پایتخت آمریکا و مقابل کاخ سفید تشدید شده است. 

روزنامه «گاردین» گزارش داده بود که جمعه شب درپی تجمع گسترده معترضان در مقابل کاخ سفید، مأموران سرویس‌ مخفی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را به سنگر بتونی زیرزمینی منتقل کردند.

تظاهرات علیه نژادپرستی از سه‌شنبه شب در شهر مینیاپولیس و در اعتراض به قتل یک شهروند سیاه‌پوست غیرمسلح توسط پلیس این شهر آغاز و رفته‌رفته به ایالت‌های مختلف آمریکا کشیده شد.

ترامپ که طی روزهای اخیر از اظهارات تند، تحریک‌کننده و تهدیدآمیز علیه معترضان به خشونت پلیس آمریکایی علیه رنگین‌پوستان فروگذار نکرده بود، بامداد یکشنبه تهدید کرد: «به اراذل و اوباش عصبانی اجازه نمی‌دهم مسلط شوند... این اتفاق نخواهد افتاد. دولت من، خشونت اوباش‌ها را متوقف می‌کند و این کار را به صورت کامل انجام خواهد داد. آشوب ادامه نخواهد داشت».

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول