اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت ، سرهنگ محمد بردبار با بیان این خبر گفت: با اطلاع از انتقال محموله تریاک  توسط یکی از سوداگران مرگ، تحقیق موضوع در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زرین دشت قرار گرفت و مشخص شد که متهم  از طریق  مرزهای بیابانی زرین دشت  در حال انتقال مواد مخدر بوده و قصد دارد آن را با استفاده از یک دستگاه تندر وانت  از مسیر ارتباطی زرین دشت خارج نماید.

فرمانده انتظامی زرین دشت ادامه داد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده که به شکل ماهرانه ای در خودروی خود جاساز کرده بود، دستگیر و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

بردبار با بیان اینکه از خودرو متهم ۸۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به هوشیاری مأموران پلیس و اشراف آنان به حرکات تبهکاران، بیان کرد:  سوداگران مرگ بدانند زمینه فعالیتهای تبهکارانه این دسته افراد از چشمان تیزبین پلیس این شهرستان دور نخواهد ماند و به شدت با انان برخورد می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول