اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات به کارفرمایان دارای کارگر مددجو

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات به کارفرمایان دارای کارگر مددجو خبر داد.

پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات به کارفرمایان دارای کارگر مددجو

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد ایجاد درآمد با ثبات و پایدار با ایجاد مشاغل خرد در بین مددجویان برای رسیدن به خودکفایی خانواده‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌ بندی به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات کلی و جزئی، و انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

وی افزود: سال گذشته برای خرید، احداث و تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مبلغ 156 میلیارد و 456 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

صفری به خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 3 هزار و 695 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دارای شغل شده‌اند که برای ایجاد این تعداد اشتغال بیش از 87 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد همچنین گفت: کارفرمایانی که از مددجویان تحت حمایت  این نهاد برای اشتغال به کارگیری کنند به ازای هر مددجو مبلغ  50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت یا از واریز حق بیمه دو سال این افراد معاف می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول