اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین، مقاومت و مقابله با اشغالگر است

جنبش جهاد اسلامی ضمن حمله شدید به اظهارات وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر آمادگی برای مذاکره با صهیونیست‌ها، تأکید کرد که بهترین راه، استفاده از گزینه مقاومت است.

جهاد اسلامی: بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین، مقاومت و مقابله با اشغالگر است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی شامگاه سه‌شنبه (روز گذشته) به اظهارات اخیر ریاض المالکی وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین حمله کرد.

المالکی اخیرا اعلام کرد که تشیکلات خودگردان آماده است تا در مسکو، با سران رژیم صهیونیستی دیدار کند، ولی در عین حال گفت که سران این رژیم از انجام چنین دیداری طفره خواهند رفت.

جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «این اظهارات بار دیگر میزان سردرگمی و تزلزل عملکرد تشکیلات [خودگردان] را نشان داد».

خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از این جنبش گزارش داد، اظهارات المالکی با وظیفه مسئولان تشکیلات خودگردان در تناقض است؛ مسئولانی که به مذاکره با رژیم صهیونیستی عادت کردند.

جهاد اسلامی تأکید کرد، عقل و رفتار این افراد، بر اساس «دیدار با دشمن برنامه‌ریزی شده و تلاش دارند پیامهایی ارسال کنند مبنی بر اینکه تمایل دارند مذاکرات را از سر بگیرند».

این جنبش با تأکید بر اینکه چنین افرادی، بیش از اینکه در پی تحقق منافع ملی فلسطین باشند، به دنبال مذاکرات هستند، خاطر نشان کرد، این اظهارات و مواضع را محکوم می‌کنیم؛ اظهاراتی که «در پی حمایت از توهمات است و می‌کوشد به حل‌وفصلی جان تازه ببخشد که مُرده متولد شد، ولی مذاکره کنندگان به روی آن حساب باز کردند».

جهاد اسلامی ادامه داد، این افراد، توهماتی را درباره حل‌وفصل مشکلات با رژیم صهیونیستی ایجاد کردند که «مسئله فلسطین را در معرض فجایع متوالی قرار داد که آخرین مورد آن، طرحهای الحاق [کرانه باختری] و شهرک‌سازی است».

این جنبش با تأکید بر اینکه الحاق و تداوم شهرکسازی، «تحت پوشش مذاکرات صورت گرفته و از تبعات شوم توافق اسلو است»، خاطر نشان کرد: «تاریخ این افراد را که باعث این همه خواری شدند، و توهماتشان، طرح آزادی‌بخشی را ناکام گذاشت، نخواهد آمرزید».

جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد، بهترین راه «برای بازپسگیری حقوق و آزادسازی سرزمین، گزینه مقاومت و مقابله با اشغالگر [اسرائیلی] و طرحهایش است».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول