اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انتقاد امام جمعه میاندوآب از تغییر پی در پی مدیران این شهر/ انتصابات جناحی مانع توسعه میاندوآب است

امام جمعه میاندوآب ضمن انتقاد شدید از روند انتصبات فرمانداران این شهرستان توسط استاندار گفت: این عدم ثبات مانع توسعه میاندوآب شده است.

انتقاد امام جمعه میاندوآب از تغییر پی در پی مدیران این شهر/ انتصابات جناحی مانع توسعه میاندوآب است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: کم مدت‌ترین مسولیت برای فرمانداران میاندوآب است به طوری‌که چهارمین فرماندار در ۷ سال اخیر را بدرقه کرده‌ایم و این عدم ثبات مدیریتی مانع توسعه میاندوآب است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در سال‌های آخر دولت قرار داریم و با  تغییر دولت شاهد تغییر فرماندار جدید نیز خواهیم بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه با انتخاب شخص خاصی به عنوان فرماندار مشکل نداریم و مشکل اصلی به عدم ثبات مدیریتی بر می‌گردد، گفت: تغییر زودهنگام فرمانداران نشان از ضعف استاندار است و همانطور که انتخاب فرماندار سابق غیراصولی بود، تغییر وی نیز غیراصولی بود.

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از وضعیت موجود، بر انتخاب فرماندار بومی تاکید کرد و گفت: فرماندار غیربومی در شناسایی ظرفیت های شهر دچار مشکل خواهد شد.

حسن‌زاده  اعلام کرد: از این پس لازم است استاندار آذربایجان‌غربی نسبت به انتخاب مدیران استانی ثبات مدیریتی داشته باشد چرا که تا زمانی که چنین روالی وجود دارد اوضاع بهبود نمی‌یابد و شهر با جناح بازی توسعه نمی‌یابد.

وی گفت: در زمینه های دیگر نیز انتقاد به استاندار وارد است مانند موضوع جایگاه دفع پسماند میاندوآب که متاستفانه در این باره نیز استاندار سو مدیریت نشان داد .

وی با انتقاد از وضعیت جاده های مواصلاتی میاندوآب گفت: در این شرایط کرونایی چه لزومی داشت فرماندار تغییر یابد ؟ اگر بحث توسعه میاندوآب مطرح است باید اول طرح های نیمه تمامی که سالهاست از کلنگ زنی آنها طی شده اولویت پیدا میکرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول