اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اظهارات شهردار فردیس باید پیگیری قضایی شود

سخنگوی شورای شهر فردیس گفت: اظهارات شهردار فردیس در رابطه با علت برکناری اش از طرف شورا توهین به جایگاه و شخصیت اعضای شوراست و باید پیگیری قضایی شود.

اظهارات شهردار فردیس باید پیگیری قضایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، رضا اسماعیلی ذبیحی سخنگوی شورای شهر فردیس در جلسه  علنی شورا که شامگاه سه شنبه در محل شهرداری فردیس برگزار شد با اشاره به حواشی پیش آمده در روزهای اخیر در رابطه با رفتن یا ماندن شهردار این شهرگفت: آقای شهردار! اینکه برخی برای شما صحنه را چنین تعریف کنند که بعضی از افراد یا بخشی از دستگاه‌ها و بعضی از اعضای شورا را خط قرمز خود قرار دهید، این از ضعف خود شماست، باید طوری مدیریت کنید که نه تنها 9 عضو شورا، بلکه با تمامی دستگاههای شهرستان، استان و کشور بتوانید تعامل بسیار خوبی داشته باشید.

وی افزود: آقای خسروزاده بهتر است که بحثی را باز نکند یا بحثی را که باز می کند، شفاف به مردم اعلام کند، این بی حرمتی و توهین به اعضا شوراست که ایشان مطرح کنند،دلیل برکناری شان انجام ندادن خواسته های غیرقانونی شورا بوده است و اعضای شورا دچار اختلاف هستند.

وی ادامه داد: این بیان چنین تصوری در جامعه ایجاد می کند که هر عضو شورا که از ایشان حمایت می کند سهم خود را از شهرداری گرفته و مثلا بنده که مخالف حضور ایشان هستم سهمی از شهرداری نتوانسته ام بگیرم و این توهین بزرگی است و من از رئیس شورا و همکارانم تقاضا دارم که از کیان شورا دفاع کنند.

اسماعیلی ذبیحی گفت: از رئیس شورا تقاضا دارم شکواییه علیه جناب آقای خسروزاده از سوی شورا نوشته شود و ایشان در دستگاه قضایی حضور پیدا کنند و از خودشان دفاع کنند و شورا هم از کیان خودش دفاع کند، اینکه چه کسی به چه چیزی رسیده و چه کسی نرسیده، اگر حق است پس ما باید حق مان را بگیریم و حق ما را هم بدهند، اگر نه مسیر باید مسیر قانونی باشد.

وی در پایان از شهردار فردیس خواست تا مسیر تعامل را طی کند و افزود: تا روزی که آقای خسروزاده شهردار است، ما باید با او در راستای خدمت رسانی به مردم تعامل و کمک کنیم، ما وظیفه داریم مسایل شهری را به مسایل شخصی تقلیل ندهیم، همانگونه که تا به امروز همینطور بوده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول