اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به دلدادگان پیر جماران و پیروان رهبری و ولایت تسلیت گفت.

مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، متن پیام تسلیت علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای یازدهم، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نقش امید در گذشته انقلاب شکوهمند اسلامی یک نقش انکار ناپذیر است که پیشوای این امید بخشی امام خمینی (ره) است که وعده الهی را به گوش جهانیان رساند و این حرکت عظیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادامه خواهد داشت.

 امام راحل(ره) ارزش‌های فراوانی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشید و خمودگی ها را تبدیل به تحرک و تپش نمود.

امام خمینی (قدس سره) مردی از جنس آفتاب، عارفی صادق و خالص با درایتی مثال زدنی بودند و چهاردهم خردادماه یادآور ماتم و اندوه مستضعفین جهان و آزادی خواهان ظلم ستیز بود.

و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) نیمه خرداد هم اگر چه به اعتباری یک عزای فراموش نشدنی است، اما به اعتباری یک عید فراموش نشدنی و تاریخ ساز است و سرآغاز تحقق اراده مردم، وحدت و یکپارچگی است و ۱۵ خرداد ماه امتداد نهضت عاشورای حسینی و زمینه ساز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

اینجانب سالروز رحلت جانگداز  حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهادت مردان خدا در روز قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم شهید پرور تسلیت عرض می کنم و رجا واثق دارم مجلس انقلابی یازدهم تلاش خواهد کرد در مسیر آرمان‌های امام امت حرکت نماید و حال با توجه به آنکه به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سلامت مردم، توفیق حضور میلیونی عاشقان پیر جماران در حرم مطهر از آنان سلب شده است دگر بار با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و شهدا میثاق می بندیم و خود را آماده خدمت به مردم خواهیم کرد.

امید است امروز پرچم استقلال و عزتمندی ایران اسلامی سربلند با دستان توانمند فرزندان غیور امام با رهبری مقام عظمای ولایت بر فراز جهان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول