اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتخاب میزبان چالش جدید AFC در صورت متمرکز شدن لیگ قهرمانان/قطر و امارات زمین بی‌طرف نیستند

یک رسانه سعودی به مشکل برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در صورت متمرکز شدن پرداخت.

انتخاب میزبان چالش جدید AFC در صورت متمرکز شدن لیگ قهرمانان/قطر و امارات زمین بی‌طرف نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) به صورت ویدئو کنفرانس یک جلسه سرنوشت ساز با نمایندگان غرب و شرق برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان 2020 برگزار می کند.

در این راستا نشریه «الشرق الاوسط» عربستان به مشکلات برگزاری این دیدارها به صورت متمرکز پرداخت. این رسانه سعودی نوشت: عمان، بحرین و کویت گزینه های میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا 2020 هستند چون نماینده ای در این رقابت ها ندارند و به معنای تمام به عنوان میزبان بی طرف به شمار می آیند.

اما نکته این است که رؤسای فدراسیون های عمان، بحرین و کویت پیش از این اعلام کردند کنفدراسیون درخواستی را برای آنها ارسال نکرده تا میزبان مسابقات باشند. البته، تمام رؤسای این 3 فدراسیون در شرایط کنونی ویروس کرونا اعلام کردند نمی توانند میزبان باشند.

از منابع آگاه خبر می رسد فدراسیون های قطر و امارات برای میزبانی متمرکز اعلام آمادگی کردند ولی نکته اینجاست که این دو کشور بی طرف به شمار نمی آیند چون در لیگ قهرمانان نماینده دارند در نتیجه AFC نمی تواند آنها را انتخاب کند چون با اعتراض عربستان، ایران و دیگر کشورهای رقیب مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول