اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشهد شهدای قیام ۱۵خرداد گلباران شد

با حضور مسؤولان شهرستان‌های ورامین و قرچک محل شهادت شهدای ۱۵خرداد سال ۴۲ در باقرآباد گلباران شد.

مشهد شهدای قیام ۱۵خرداد گلباران شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از  قرچک، مراسم گلباران مشهد شهدای ۱۵خرداد سال ۴۲ با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در محل یاد بود این شهدای مظلوم و والامقام برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه مسؤولان اجرایی و دستگاه‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: هر قیام یا انقلابی که در دنیا رخ می‌دهد دارای نقطه عطفی بوده که پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران از ۱۵خرداد سال ۴۲ است.

شهردار قرچک با بیان اینکه شهدای ۱۵خرداد در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند، افزود: این شهیدان برای حمایت از مرجعیت و رهبری قیام کردند چرا که آن زمان اعتقادات دینی بسیار قوی داشتند.

خرمی شریف در پایان ابراز داشت: مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا پشتیبان ولایت و رهبری بوده و هستند و هر زمانی که نیاز بود در صحنه حاضر شدند و ولایت‌مداری خویش را اثبات کردند.

مسؤولان کشور نگاه ویژه به دشت ورامین داشته باشند

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسم گلباران پل شهدای ۱۵ خرداد که در باقرآباد برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم و مسؤولان در این مراسم تجدید میثاق با شهدای ۱۵خرداد و شهدای دفاع مقدس در دشت ورامین ستودنی است و این مردم همیشه و در همه حال یاد شهدا را گرامی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم به ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اقتدار کشور به برکت ۲۲۰هزار شهید و بیش از ۷۵۰هزار جانباز بدست آمده که سلامتی و جان خود را تقدیم و نثار انقلاب کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهدای ۱۵خرداد درخفقان سیاسی آن زمان که رژیم پهلوی اجازه هیچ فعالیتی نمی‌داد همراه با مردم علیه رژیم قیام کردند.

نوش آبادی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: قیام کفن پوشان مردم دشت ورامین برای حمایت از مرجعیت و رهبری بود و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در پایان ابراز داشت: شهدای ۱۵خرداد بنیان گذاران انقلاب اسلامی هستند و مسؤولان کشور باید نگاه ویژه به دشت ورامین داشته باشند و رفع مشکلات مردم را با کار و اقدام جهادی در دستور کار قرار دهند.

در پایان مراسم مسؤولان با گلباران محل شهادت شهدای ۱۵خرداد، با قرائت حمد و فاتحه یادشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول