اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار دماوند به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام ۱۵خرداد

امام جمعه و فرماندار شهرستان دماوند در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزدهم خردادماه را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار دماوند به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام  ۱۵خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند و مهدی‌ حیدری فرماندار شهرستان دماوند امروز همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزدهم خردادماه با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام را تسلیت گفتند.

در پیام امام جمعه دماوند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه،سالروز عروج بزرگ مردی ازجنس صداقت و‌ درایت است که باتکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تأسی ازفرهنگ عظیم ولایی و نبوی درمقابل ظلم و ستم ایستاد وقدمی عقب‌نشینی نکرد.

آن امام عادل وخداجو باپیروی از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز نبوی و‌نهضت سرخ حسینی، بیداری و آگاهی ملت‌ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد.

امام راحل با مبارزه همه جانبه با رژیم ستمشاهی و اربابان زر و زور و مقابله با استکبارجهانخوار، الگویی برای همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان درجهان محسوب و به عنوان نقطه امیدمظلومان و ستمدیدگان قلمداد می‌شود.

یقیناً انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت، هوشمندی و کیاست بت‌شکن زمانه حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و‌افقی روشن برای آزادی‌خواهان است.

اینجانب سالگردعروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان دماوند تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسألت دارم.

در متن پیام تسلیت فرماندار دماوند نیز آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تقویم جمهوری اسلامی ایران در نیمه خردادماه، تداعی کننده ایامی مملو از حادثه و حماسه‌ای‌ از جنس ایثار و شهادت همچنین به سوگ نشستن مردم جمهوری اسلامی ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

آنچه که مبرهن است، امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده و نام او پرچم انقلاب، راه او‌ راه انقلاب‌ و اهداف او اهداف انقلاب خواهد بود.

با توجه به اینکه در سال جاری به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم باشکوه همچون سنوات گذشته وجود ندارد، اما مردم‌ ولایت‌‌مدار شهرستان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های نوین ارتباطی بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در  قیام خونین پانزدهم خردادماه را به همه مردم ایران بویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان دماوند تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری خواستارم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول