اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مدیران ناکارآمد مشکلات اصلی جامعه است

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و افکار امام (ره) در جامعه به‌ویژه به نسل جوان گفت: تنگناها و مشکلات اقتصادی جامعه به مدیریت ناکارآمد بعضی از مدیران کشور برمی‌گردد.

مدیران ناکارآمد مشکلات اصلی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که در قالب عزاداری خیابانی از میدان سپاه تا میدان شهرداری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: پس از سی‌ویک سال از ارتحال جانکاه امام (ره) هنوز غم از دست دادن این فقید بزرگ بر قلب ملت ایران سنگینی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی (ره) توانست ریشه ظلم را نابود و اندیشه‌های ناب اسلامی را در جامعه حاکم کند، افزود: مردم بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی به عزت و سربلندی دست یافتند و خوشبختانه این انقلاب در حال گسترش در سراسر دنیا است.

امام‌جمعه رودسر به تلاش مجلس خبرگان رهبری در انتخاب درست مقام معظم رهبری برای جانشینی امام (ره) اشاره کرد و گفت: امروز به عینه مشاهده می‌کنیم که رهبری درست همان راه و کلام، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی امام (ره) را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود تأکید داشتند امروز جانشین صالح امام همان را برای امت اسلامی و محرومین عالم رهنمود می‌دهند، تصریح کرد: همان‌طور که امام (ره) و رهبری فرمودند روزی آمریکا مضمحل و نابود خواهد شد امروز ما شاهد ناآرامی و اعتراض‌های خیابانی و شدید مردم به عملکرد دولت در ۲۲ ایالت و ۱۵۰ شهر آمریکا هستیم.

روحانی با بیان اینکه شیطان بزرگ تابستان داغ را برای ملت ایران ترسیم کرده بود و این تابستان داغ به سراغ خودش رفته است، افزود: همان‌طور که امام (ره) به ما بشارت داده بودند امروز ما تزلزل کاخ سفید و کاخ الیزه را در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت را به چشم می‌بینیم.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و افکار امام (ره) در جامعه به‌ویژه به نسل جوان بیان کرد: به‌رغم همه تنگناها و مشکلات اقتصادی در جامعه که بخش عمده آن به مدیریت نالایق بعضی از مدیران در این کشور برمی‌گردد امروز ما شاهد حضور گسترده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) هستیم.

امام‌جمعه رودسر حضور مردم در مراسم سالگرد امام (ره) را بیعت مجدد با راه امام دانست و گفت: راه امام ادامه دارد تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن مهدی فاطمه (س) برسد.

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول