اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام خمینی اخلاص در عمل داشت

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه امام خمینی یک سیاست‌مدار کامل بود، گفت: در بعد معنویت همه باید امام‌گونه باشیم ایشان اخلاص در عمل داشت و در برابر تمام مصیبت‌ها فقط به خدا اتکا داشت.

امام خمینی اخلاص در عمل داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت الاسلام عباس جعفری در سالروز بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت:  جز خدا و حضرت علی(ع) کسی پیامبر اعظم‌(ص) را نشناخت و جز خدا و نبی مکرم اسلام کسی مولای متقیان را نشناخت البته حضرت امام را مقام ‌معظم ‌رهبری به خوبی شناخت که جانشینی او را به حق تا امروز داشته و نظام را حفظ کرده است .

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: مقام معظم رهبری با تمام وجود بنیانگذار کبیر انقلاب را شناخت؛ شخصیتی که همواره بندگی خدا را در دستور کار داشت.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام (ره) یک سیاست‌مدار کامل بود که سیاست‌مداران دنیا هم به پایش نرسیدند از نظر علم و دانش نظرات ایشان جامع، بدیع و نو بود.

حجت‌الاسلام جعفری بیان داشت: در بعد معنویت همه باید امام‌گونه باشیم ایشان اخلاص در عمل داشت لذا در برابر تمام مصیبت‌ها فقط به خدا اتکا داشت.

وی با استناد به کلام حضرت زهرا(س) ابراز داشت: کسی که چهل روز خالصانه عمل کند حکمت بر زبانش جاری می شود لذا حضرت امام خدا را با تمام معنا باور کرد و ثبات قدم، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار داشت.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره توکل و امید به خدا را مد نظر قرار دادند و تمام امور را به خدا واگذار کردند لذا بهترین نتیجه‌ها را شاهد هستیم.

حجت الاسلام جعفری گفت: چون ایشان همواره تسلیم حکم خدا بود امروز در همه عالم نام امام را می‌برند در حالی که روزگاری بردن نام امام و داشتن رساله ایشان جرم بود.

انتهای پیام‌۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول