اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم هوای گرم تابستانی تا فردا در مازندران/ وزش باد گرم در ارتفاعات

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا افزایش محسوس دما را داریم که به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با وزش باد گرم خواهد بود.

تداوم هوای گرم تابستانی تا فردا در مازندران/ وزش باد گرم در ارتفاعات

سیدمحمدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز و فردا به‌دلیل شکل‌گیری جریانات جنوبی افزایش محسوس دما را داریم که به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با وزش باد گرم خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به هوای گرم توصیه ما این است از آتش روشن کردن آتش در مزارع، مراتع و جنگل‌های سطح استان پرهیز شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران  بیان کرد: از عصر فردا با تغییر سوی جریانات و شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد روند تدریجی کاهشی دما در آسمان مازندران باشیم که گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر و احتمال رعدوبرق و رگبارهای پراکنده خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی؛ روزهای ابتدایی هفته آینده باتوجه به استقرار جریانات جنوبی انتظار داریم علاوه بر کاهش دما گاهی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده باشیم.

رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: درست است اعلام شده امسال اعلام شده تابستان گرمی داریم اما این معنایش این نیست که در مازندران هم هوا گرم باشد.

وی یادآور شد: پیش‌بینی هوا خیلی براساس پیش‌بینی بلندمدت خیلی درست نیست.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران تا فردا به‌صورت موج کوتاه و اواخر فردا افزایش موج و روز جمعه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول