اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 2 تن و 329 کیلو انواع مواد مخدر در خاش

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف 2 تن و 329 کیلو انواع مواد افیونی خبر داد.

کشف 2 تن و 329 کیلو انواع مواد مخدر در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان "خاش" دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت یک بامداد امروز اعضای این باند مسلحانه را در حال جابجایی محموله مواد مخدر با 2دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی شهرستان خاش شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری  شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس در بازرسی از خودروها مقدار 2 تن و 329کیلو و 895گرم انواع مواد مخدر شامل: یک تن و 740کیلو و 100 گرم تریاک، 369 کیلوگرم حشیش،120 کیلو و 110 گرم هروئین، 97 کیلو و 865 گرم شیشه، 2 کیلو و 820 گرم سایر مواد مخدر، 2 قبضه سلاح کلاش،9 تیغه خشاب حاوی 122 فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول