اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز عملیات آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان در راستای ایجاد عدالت اجتماعی

شهردار دوگنبدان گفت: در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در توزیع بودجه‌ها و پروژه‌های عمرانی، عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم آغاز شد.

آغاز عملیات آسفالت در محلات کم‌برخوردار شهر دوگنبدان در راستای ایجاد عدالت اجتماعی

 مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به فرموده معمار کبیر انقلاب(ره)  گفت: امام خمینی (ره) فرموده‌اندکه بحمدالله اکنون شهرداری ها  به گونه‌ای شده‌اند که خدمت در آن عبادت است.

وی با بیان اینکه مجموعه فعالیت شهرداری بسیار گسترده است، گفت: امروزه‌ شهرداری‌ها برای ایجاد فضای زیبا سازی شهری  از جمله اجرای عملیات آسفالت، احداث  بوستان‌های محله‌ای، نوسازی  بافت فرسوده  شهری، نماسازی و ارائه خدمات عمرانی بخشی از فعالیت شهرداری است.

شهردار دوگنبدان  با اشاره به آغاز عملیات آسفالت در محلات مختلف  شهر دوگنبدان از ابتدای سالجاری تا کنون ابراز کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 250 هزارمترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر دوگنبدان آسفالت شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده دوگنبدان در 6 محله بافت فرسوده دوگنبدان از جمله محله لبنان، رادک، سادات، کیامثری، پربالی و امینی گفت:  طی سنوات گذشته بازسازی منازل محلات بافت فرسوده و حفاری‌های دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنین این مناطق، مشکلات عدیده‌ایی مازاد بر فرسودگی معابر موجود ایجاد نمود.

 شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سالجاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.

 ظفری با اشاره به مقاوم سازی و نوسازی منازل مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت  با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: لذا در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در توزیع بودجه‌ها و پروژه های عمرانی در محلات کم‌برخوردار هم‌راستا با آسفالت سایر نقاط شهر و حل بخش کوچکی از مشکلات آسفالت معابر ساکنین این محلات، عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده ،محله سادات حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم کوچه های وصال 3،7،8،9،10، و11 از محل اعتبارات بازآفرینی شهری آغاز گردید.

ظفری خاطرنشان کرد:  آسفالت محله رادک در راستای ایجاد عدالت اجتماعی  به زودی  عملیاتی خواهد شد.

شهردار دوگنبدان با تاکید براینکه آسفالت معابر شهردوگنبدان با بالاترین کیفیت انجام می شود، افزود:مدیریت شهری دوگنبدان در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد و با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست اجرای آسفالت با کیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهردار با انجام آسفالت معابر شهر دوگنبدان تحول بزرگی در خدمات شهری دوگنبدان ایجاد خواهد شد، عنوان کرد:امید است اقدام مدیریت شهری دوگنبدان در بهسازی و آسفالت معابر رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول